|
Sida 5 av 25
|
|
|---|---|
|
I sista steget i beställningen fick man information om kontonummer. Det fanns även ett IBAN-nummer för utlandsbetalningar samt BIC för den aktuella banken. Mvh Johan |
|
|
Nu fick jag confirmation email och där stod BIC och IBAN också, så japp! Nu är väl bara frågan vad han vill ha för information på betalningen, antagligen fakturanumret, men det blir ett senare problem :) /M |
|
|
Darklight: Det är förskottsbetalning som gäller, om du loggar in på mapodo så hittar du beställningsnumret. Jag betalade och angav det numret + mitt namn. /Fredrik |
|
|
Tjena! nu har även jag slängt in en beställning och betalat...bara att hålla tummarna nu då:) men det verkar ju bara finnas nöjda beställare här iaf...så man behöver förhoppningsvis inte vara orolig... Mvh Andreas |
|
|
Du kan med största sannolikhet vara lugn, jag tänker beställa därifrån igen längre fram. Mvh |
|
|
rob_t_j72: jaa,jag hoppas det och är det så så blir det garanterat fler beställningar... fick du nått mail när det blev skickat och kvitto på att du betalat? Mvh Andreas |
|
|
Bostedt: Jag mailade med killen som har sajten, han sade att ett mail går ut med automatik så snart som betalningen kommit in och när grejjorna har packats! /M |
|
|
Funkade verkligen klockrent och beställa där... Mvh Jocke W |
|
|
Låter ju bra d... hur många dagar tar det för pengarna att komma fram då? Mvh Andreas |
|
| Nu har jag också beställt 12 l SLX 01 LL. Det enda problemet är att jag får knalla ned till banken i morgon. Kan ej överföra pengarna via internet (Handelsbanken) till utländskt konto tyvärr. Bara att vänta då... | |
|
Tog Handelsbanken tre bankdgr... Mvh Jocke W |
|
|
Bostedt: Du kan logga in på mapodo och se hur långt ordern kommit. Mvh |
|
|
Helt otrolig prisskillnad, hur är det de säljer bara Castrol Formula RS 10W-60 Racing men ej TWS'en är dessa oljor fullt utbytbara ? Eller skall man köra på SLX LL01 till M5 e39, nån som kör sin M5 på SLX ? Jag tittade BMW's rekomendationer för M5 tillverkade efter feb 2000 och de säger LL01 el LL98. Frågan är om någon har fått annan info ? Mvh Sibbe Länk Länk |
|
| Handelsbanken tar 275:- för utlandsbetalning. Surt!! Bra affär ändå men avgiften förtar lite av glädjen. | |
|
ICA banken tar 40kr kanske dax att byta bank ;) Z MMM Coupe |
|
|
Sorry, det här hör kanske inte hemma här.. Men jag tänkte också göra en beställning. Men jag blir inte klok på det här med villken olja jag ska välja. Alla säger olika och jag har försökt läsa mig fram till den "rätta" i timmar. Ser att många här beställer SLX 10w-60 Men min bil har tidigare gått på Rs 10w-60 På mekonomen säger dom att Rs oljan är bra till min bil som för övrigt är en M5 3,6 -91 Villken ska jag välja? Tack på förhand Erik |
|
|
Castrol RS 10W-60 (TWS) är perfekt för M5 E34. //Schnitzer -M5 '95 Limousine register (LHD) |
|
|
Tack så mycket. På fredag är det lön och olje beställning :) //Erik |
|
Gemini__ |
Ska helt klart testa att beställa härifrån, vilka kanonpriser! Mvh: Thomas Länk |
|
FSB tog 10kr för utlandsbetalning iaf via internet...275kr låter ju helt otroligt stoppade dom pengarna i egen ficka eller:) Mvh Andreas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.