|
Sida 3 av 25
|
|
|---|---|
|
Via min internetbank (Föreningssparbanken) - europabetalning kostar bara 10:-! Schenker har tydligen tappat bort mitt paket? Försenat skrev de sist... |
|
|
Nu har jag hämtat ut den men inte tittat på flaskorna än, återkommer till ikväll. Mvh |
|
| Rob - Ta gärna ett par bilder också. :) | |
|
Hur lång leveranstid har ni fått på grejjorna? Rob_t_j72, du fick ditt paket försenat en hel del till och med? /M |
|
|
vart kostar torkare 1000:-??? jag kör med SWF.. kanon märke det är inte den höga farten som dödar, utan det plötsliga stoppet!! |
|
|
Fick ett mail igår att varorna är på väg hur spårara man den ?? någon som vet? |
|
|
Mr_mad: Maila till mapodo.de o be om kollinr. Ring sedan Schenker i Sverige så får du ett annat kollinr om ditt paket kommit till sverige redan...Iaf var det så för mig. Darklight: Min lev tid blev ganska exkat 7dagar...Skulle gissa att Rob_t_j72 fick vänta 10-12 dagar... |
|
|
Aha OK då vet jag! Men min Tyska suger så hårt. någon som har mailat mapodo.de på engelska? |
|
|
10 dagar tog det inklusive Schenkers "miss", annars skulle det ha tagit 8 dagar. Mvh |
|
|
Helt acceptabel leveranstid måste jag säga! Så länge man fått rätt produkt och inte lite vatten utspätt med honung i flaskorna ;-) |
|
|
Sorry, håller på med att göra iordning ett hus innan inflytt, har inte haft lite tid över förrens nu. Oljan jag köpte och fick hem är: (Castrol) Formula SLX Turbo Diesel, 0W-30, API SL/CF, ACEA A3/B3/B4, VW 503 01 (9/99) 502 00/505 00 (1/97), MB 229.3, BMW Longlife -01 Flaskan var ordentligt plomberad och verkar inte avvika i design eller upplägg i texten jämfört med vanlig (dyr) Castrol i butikerna. Mvh |
|
|
Schenker ringde idag på dan ville leverera paket men var inte hemma då! ska hämta det imorron så får vi se. ;) |
|
| Kan inte hjälpa tänka tanken fejkade Absolut vodka flaskor och kopior av Globalknivar som verkligen är svåra att se skillnad på. T.o.m förpackningen är identisk med orginal. Hmm... | |
bustorp |
Tänker lite som dig där, PowerMac. Man kan inte vara nog försiktig. Å andra sidan, är förpackningen tillsluten och ser likadan ut som den i Sverige så är det svårt att se om det fuskas. Jag utgår från att alla luras när jag köper något från utlandet som jag inte har goda referenser ifrån. Men det är jag det..........jag litar inte på en jä.el. "Ödmjukhet inför kunskapen" Länk |
| Bustorp - Du som har gjort det till ditt kall att ta även de mest tveksamma typer i försvar, med motiveringen "har du inte egen erfarenhet kan du inte säga att det är något fuffens", går nu alltså ut och resonerar helt tvärtom kring denna tyska firma? Ta och beställ en kartong, vetja! :) | |
| Hämtade oljan idag och allt var som det skulle ;) | |
| Har du provsmakat? ;) | |
| Njam njam det var gutt | |
bustorp |
Anders N: Ibland är du svår att förstå och detta är en av gångerna. Jag skaffar mig dom erfarenheterna jag anser mig behöva. Denna behöver jag inte. Men jag måste väl kunna få prata om den, eller? Olja köper jag till fatpris i Sverige (ca 60% under literpriset för flaska), både Valvoline o Castrol. Idén att beställa olja, sprit, cigarretter, parfym från utlandet är alldeles ypperlig för dom som vill ta en risk eller har erfarenheter av sådana affärer. "Ödmjukhet inför kunskapen" Länk |
parolof |
Bustorp, vaddå risker att beställa från utlandet??? lite insnöat, nej till EU, m.m attityd. Köper grejer till mina bilar m.m m..m från hela världen utan problem |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.