|
Sida 1 av 25
|
|
|---|---|
|
Hej! Funderar på att köpa olja från Länk . Bra mycket billigare än i sverige, iaf om man jämför med mekonomen... Är det någon som handlat därifrån?Eller är det nåt "lurt" me oljan,dvs en "om-label:ad" olja bara? Vill ju ha äkta Castrol RS10W-60... En annan fråga, vad menas med betalning: "Vorkasse"? Misstänker det är förskottsbetalning...eller? Tacksam om någon som handlat där kommer med synpunkter osv... | |
|
SLX för 4,50 Euro/liter? Herrejösses. /M Min bil: Länk |
|
|
Aja..la in en order nu o har även betalt...Blir "spännande" o se om det dyker upp nån olja...I värsta fall blir det sura läropengar...Återkommer när jag vet säkert! |
|
|
Har läst om siten på endel tyska siter och det verkar vara "på riktigt". |
|
|
Billigare än eBay... har beställt 12x1L SLX. Mvh |
|
|
Vad kostar frakten för 12liter tex. ? |
|
|
Hittade själv :) Fraktkostnader Länk |
|
| Posta när ni fått det ni har beställt så vet vi om det fungerade. | |
|
Om man köper SLX på 12 liters förpackning så landar literpriset på 34SEK per liter!!! Plus frakt då förståss... |
|
|
Med tanke på den försumbara merkostnaden i frakt så tog jag 2x12x1L, hoppas att den tusenlappen inte bara försvinner... Mvh |
|
|
Jag hade varit mer orolig för att man verkligen får den olja man vill ha, snarare än att bli blåst på tusingen! |
|
|
Oljan kom igår...O av allt att dömma så är det "äkta vara"... |
|
| Imponerande! | |
|
Vad blev literpriset? Freude am fahren |
|
|
Herregud va billigt!!! Min vackra Länk Mvh Dragolito |
|
|
Dawwe: Kul att höra! Min sändning är på G också, fick mail om att han skickat paketet. Ändrade mig och beställde 24 liter då frakten endast blev marginellt dyrare. Mvh |
|
|
Mitt paket kostar 1150:-, dela med 24 och literpriset blir 48:-! Killen måste dessutom göra en vinst... |
|
| Att motorolja, däck och torkarblad är de bildelar som har en enorm marginal i Sverige är väl inget nytt. Att det var så här billigt var dock en överraskning. Säljer han Bosh torkarblad också? | |
|
Tycker ni ska kolla klassningen mot svenska förpackningar, innan ni ropar hej, har pratat med castrol, många oljor på den sidan är bara förtyska marknaden, och förbryllande lika namn o förpackningar som vi har i sverige.. säger inte att det inte stämmer med longlife oljan, men kolla.. det är inte den höga farten som dödar, utan det plötsliga stoppet!! |
|
|
Tyska specifikationen Freigaben & Spezifikationen: API SL/CF • ACEA A3/B3/B4 • MB 229.3 • BMW Longlife-01 • VW 503 01 (9/99), 502 00 und 505 00 (1/97) svenska API SL/CF.ACEA,A3/B3/B4 VW 50200/503 01/505 00.MB229,3/229,5 GM-LL-A025/GM-LL-B-025 Kolla o jämnför..säger inte, att det inte går.. det är inte den höga farten som dödar, utan det plötsliga stoppet!! |
|
| Hur betalade ni? genom kreditkort eller via banken/posten? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.