|
|
|
|---|---|
|
Länk Denna bil var till salu tidigare i somras, och någon forummedlem konstaterade med hjälp av utdrag från BMWs garantiserviceregister att den är mätarskruvad. Inte menat att hänga ut annonsören, men faktum kvarstår. Mvh, Kalle _______ E38:an: Länk | |
Scheckheft |
Hej Jag var och tittade på bilen för någon vecka sedan. Ni som vill ha mitt omdöme kan läsa på e34m5: Länk Mvh Scheckheft E9:Länk Letar M5E34 |
|
Aha, här är tråden där bilen diskuterades tidigare: Länk Hittade inte den när jag sökte, därför skapade jag en ny tråd. Jag var själv mycket sugen på bilen när den var till salu innan, och tyckte mig känna igen registreringsnumret, och mycket riktigt. Hade sparat annonsbilderna :-/ Mvh, Kalle _______ E38:an: Länk |
|
|
Scheckheft, jag brukar pusha lite för min gamla M5-95. Tror det är vad du söker. Nästintill original, ialla fall väldigt lätt att fixa 100% original. Var ute på blocket ett bra tag, nu är annonsen borta men bilen har inte bytt ägare. Tror han begärde 129´. Borde rimligtvis gå att pruta en del så här i slutet på säsongen. Finns ingen rost eller bulor då jag sålde den i våras. Invändigt i det närmaste som ny. Är du intresserad kan du få reg. nummret. |
|
fjamsetramsa |
Hur skruvar dom en elektronisk mätare?? |
|
Med en lap top, lite sladdar och mjukvara. Om man nu kan kalla det "skruva". Racerbilen: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.