|
|
|
|---|---|
|
Hej! jag lyckas inte få fram något parkeringsljus när tändningen är på. När det är av går det utmärkt. Kollade ljusomkopplaren, den verkar vara moddad med diaoder. Bilen är import. Dimljuset går bara när parkering eller halvljus är valda och tändningen är på. Jag vill givetvis få detta att fungera lagligt, dvs park + dim. Vad gör jag? | |
|
kom precis på att det har funnits ett mekt.tips till om detta Jag vet att det finns modellen med dioderna, men det ska finnas ett till! kopplade det ju på min gamla 525:a. Det trivdes jag med. Vart är det? |
|
|
Du tänker på ett annat mektips på halvljusautomatik antar jag? Det bör vara det här: Länk ____ Reach the door with a breath and a scream. |
|
|
TACK! precis det jag har letat efter! har det på min andra e-34, men den är 10mil bort nämligen!!! tack! |
|
|
åååhh så skönt, äntligen klart! fungerar perfekt. Förstår faktiskt inte vad som är nackdelen med detta. parkeringsljus får du ju på tändning |
|
|
Grejen är väl den att utan nyckel/tändning så kan du inte få parkeringsljuset att lysa. Men det kan man leva utan anser jag iaf... ____ Reach the door with a breath and a scream. |
|
|
precis det jag menar. Det överväger inte att kunna använda alla kombinationer av lampor hur du vill i vilket fall som det var förut kunde jag ju inte ens använda dimljusen lagligt! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.