|
|
|
|---|---|
|
Tacksam för tips. Bra Bmw verkstäder med humana priser gbg området. | |
|
Kan rekommenderar BM Verkstaden i Kungsbacka. Ligger OK-macken, ta Freeport avfarten och sen höger i rondellen. Killarna har jobbat hos BMW tidigare så de kan bilarna. |
|
|
tobbzer, du har, förutom bmw på mölndalsvägen, Wölkes och bravaria. Enda ja känner till.. Just det ja, finns en till i partille vid sävedalens bil och däck, ligger ett garage strax bredvid där. |
|
|
Finns en i Partille som heter Gbg:s bilservice jobbar bara med BMW och har humana priser och gör ett väldigt bra jobb, ligger på Järnringen mitt emot bilprovningen i Partille. BMW CS #5206 |
|
|
Har hört bäst om Wölkes! En annan kanonverkstad är Bilverkstan i Kareby norr om Kungälv! En Bonnahåla men vi lämna in vår bil där och har varit mkt nöjda med priser, resultat och bemötande! Kanske inte för Auktoriserad BMW men ändå;) // Ronelov |
|
|
Detta har varit uppe förr men nu så gör vi en genomkörare. Bavaria HB Silleskärsgatan 8 B 421 59 Västra Frölunda Telefon: 031 - 47 35 00 Länk Jobbar ensam i eget villagarage och är noggrann och trevlig. Priserna är mycket bra. Har diagnosmöjligheter men ej DIS. Castrols oljeprodukter och OEM delar. Göteborgs Bilservice Järnstångsv. 49, 43330 PARTILLE Tel. 031-44 77 86 Duktig enmansföretagare som tar sig tid för kunden men hinner inte svara i telefon. Bra priser, service och hög kompetens. Motul oljor och OEM delar. Inga större diagnosmöjligheter men kan återställa airbags och liknande. BMW Group Göteborg Göteborgsv. 92, Box 2031, 43102 MÖLNDAL Tel. 031-706 13 00 Länk Dyra snorkiga men på senare år betydligt bättre. DIS självklart och Castrols oljor samt orginaldelar. Wölkes Bil AB Gruvg. 4, 42130 VÄSTRA FRÖLUNDA Tel. 031-47 02 00 Länk Auktoriserad BMW verkstad. Oftast hög kompetens men även höga priser. Bra plåtverkstad. DIS självklart och Castrols oljor samt orginaldelar. Bayerische Bilservice AB Ågatan 30, 43135 MÖLNDAL Tel. 031-84 75 29 bayerischebilservice@beta.telenordia.se Hyffsade priser, duktiga på topplock. Fyll gärna på med fler i kranskommuner och liknade. :) |
|
|
kan bara säga så här..... Hönö Bil & Marin på hönö rockar...... fredrik där är grymt bra och har väldigt bra priser !!! Ponani me biatch |
|
|
Då kan jag lägga till Auto7H i viared (40 mot borås)!! När det var dax för min m3 service så hade jag som krav att vara med under servicen! Ringde alla verkstäder (auktoresirade) inom 20mil ingen förutom Auto7H ville ställa upp på detta!! Mycket beröm mycket fin verkstad trevlig personal (även om kl va 7)!! men priserna e ju som dom e, men jag va beredd att betala bara jag fick vara med! MVH David |
|
|
Angående Gbg:s bilservice, så har han nyligen skaffat ett diagnosinstrument, och jag har t.o.m. fått låna liften och byta bromsarna på bilen själv, i förra veckan byttes stötdämpare och fjädrar på e36:an, då var min son med och hjälpte till och för att lära sig. BMW CS #5206 |
|
|
Ringde Gbg:s bilservice idag men han svarar ju inte hur ska han då få några kunder? Har nyss köpt en E36 som han har skött dem senaste 5 åren. |
|
| Han har redan fullt av kunder spm står och stapplar runt i verkstaden och ställer omöliga frågor i timmar. ;) Åk dit är mitt tips... | |
|
Bennys Service hall .. Bra priser, goa gubbar. Ligger i Kungsbacka. |
|
| Den enda aukt verkstaden jag kan rekommendera, och det rekommendera varmt är Auto7h i viared. Helt klart värt för er som bor i göteborsområdet! | |
|
Jag ringde Göteborgs Bilservice nyss. Har väl tur, men jag fick både svar på telefonen direkt samt en tid för service. Och ett bra bemötande! Ser nästan fram emot att betala för servicen =/ |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.