AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
1.087

Fika träff i Umeå 1oktober

Tr
175
Tracker
BMW 528ia Touring
BMW M3 E30 -87
Då var det dax igen. Vi träffas på Ersboda bilservic kl 14 för att sedan åka till HB Däck och prata om vinterdäck och fälgar och allt annat som är runt.
Ni är hjärligt välkomna till en fikaträf i höstens tecken.
Vid frågor tveka inte att slå en singnal 070-3394766
Mvh Fredde

BMWCS Nord #4699 Umeå
Länk
viss tveksamhet för mig antagligen skall jag och min bror lacka vinterkärran på lördag.... men dyker jag upp så dyker jag upp

btw. jag satt i helt andra tankar häromveckan då jag mötte dig utanför samhällshuset, tvärtänkte fan va snygg m3:a såg sen i backspegeln att det var du, hjärnan är inte alltid med hehehe :-D

___
Mvh
Patrik N.
Tr
4
Tretrettin
330i M-sport -01
1602-70

Blir nog en trevlig tillställning. Bra avslutning på hösten med först tvätt/lack vård hos AK grabbarna, och nu allt som har med däck och vintern att göra hos HB-däck. Sen kan vinter komma bäst den vill.

BMWCS NORD*06091
Mvh / Anders
Jag kommer på lördag, även om det känns lite att skita ner en nyvaxad och nypolerad bil ;)

BMW Club Schweden, Medlem Nr: 06086

Länk
Visa användare
167
400 Nm
118d M-sport -10 Såld
320xd -11
3.0s -77

bmwcs #2040
Gör det någonting OM jag tar med en kakburk med inehål ...

mvh lars
Visa användare
150
Mikko Luiro
728i -84 (E23)
Jag tror nog att en kakburk kan ligga inom ramarna för det acceptabla, Lars :-) Vi ses!

M.v.h. Mikko Luiro
BMW CS 05396
få se om jag kanske kan få med mig nåt hemifrån också.. beror ju på om morsan har bakat :P ;)

Länk
Fredde: vem vare som hade 318:n?

har funderat litet på det hela ;)

___
Mvh
Patrik N.
Tr
175
Tracker
BMW 528ia Touring
BMW M3 E30 -87
Peder hade 318, jag har lagt upp bilderna på www.fotki.com/trackerswe
Fredde

BMWCS Nord #4699 Umeå
Länk
Jag va förbi en snabbis på Gocarthallen på Röbäck innan jag for hem (kör ju ändå förbi där) och kollade öppettiderna. Söndagar 12-15, övriga tider bokning

Länk
det låter fint :)

___
Mvh
Patrik N.
Hur blir det på nästa månads fikaträff? Är det nån som har planerat nåt då?

BMW CS Nr:06086
Länk
vem skulle kunna tänka sig att annordna en gocart körning på röbäck? jag kan då inte det...

Länk
hej på er alla! nu har jag lyckats få tag på en ny medlem i BMW-klubben, ska se om han har tid att komma på fikaträffen i februari också.

det är en ny granne till mig som har ett stort BMW intresse vad jag vet :) kör en E34 525

God fortsättning på er!!

Bilen :Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.