|
|
|
|---|---|
Njuren |
Länk Kommer den? Litta pegge 307cc varning på den. BMW - i nöd och lust? |
| I och med att den konceptstudien är från typ 2002 så kommer den nog inte att se ut riktigt så... Men den är snygg! Det var den första studien som visade det nya formspråket, det ser man tydligt nu i efterhand. | |
| ja tror itne ens det kommer någon 1-serie cab..det där vara bara ett concept för att prova det nya formspråket | |
|
Det talades länge om cab, men jag ser ingen mening med en 1-serie cab när Z4 finns. Touring! och coupe kommer nästa år. It´s a fast world... |
|
| coupe version av 1-serien eller...tycker den där caben var rätt snygg men tror som sagt inte att den kommer | |
|
Clubsport: 1-serie Touring och Coupé nästa år? Intressant! Inte för att jag misstror dig på nåt sätt, men var har du hört detta? //Mvh Chrille |
|
|
touring av en 1serien vad är det som skiljer då den mot touring 3serien |
|
|
bmw_chrille: Av BMW själva. Det finns spionbilder på den sedan länge. badboy81: Storleken! Keep Your Distance! |
|
|
1-serie Touring lär nog inte bli mycket till "kombi". Tror snarare att det blir en "flexibel halvkombi" i stil med Audi A3 SB och Volvo V50...? Visst är även en sedanmodell på gång? Har sett spionbilder här på forumet av både cab, sedan och touring, men kan inte för mitt liv hitta dem... Nån annan kanske kan länka? 1-serie sedan och touring borde vara viktiga modeller för BMW. På den amerikanska marknaden har vindarna vänt, nu är det kompaktbilar som är "inne", big size-SUV:arnas tid är förbi... Men jänkarna gillar inte femdörrarsmodeller/halvkombi, därför avstod BMW från att lansera 1-serie SportsTourer i USA. Med tanke på VW:s framgångar med Jetta i USA, skulle nog sedanmodellen av 1-serien kunna bli ett riktigt lyckokast för BMW. //Chrille |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.