AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
967

Är i Tykland nu, köpa 328 T -95?

Sitter i Hassloch och funderar po att köpa en E36 328i 1995 Mätarställning 20800. Priset 40000:- Hur ska jag göra? Jag är lite orolig tex boardcomputern, texten oläsbar. Är mycket tacksam för tips, jag bör bestämma mig idag, senast imorgon. Vad kostar försäkringen i Sverige?

Funderar du, köp inte, köp endast när allt känns rätt, för det kan jag säga dig, det är inte roligt att vänta 3,5 timme vid en 8 filig Autobahn på bärgare, för att sedan få beskedet att motorn skurit, obs det var inte min bil, och nej det var ingen BMW.

Mvh Stephan
St
1.400
Stenback
M3 E92 6MT
318d F34 6MT
320i E91 6MT
320d E91

Tesla Model Y Performance

wojo: kolla efter bilar på blocket med synligt regnummer, då kan du ju få ett hum om försäkringspremien från respektive försäkringsbolags hemsida.

//Stenback
Visa användare
230
lalle83
M3 Coupé 3.0 -94
Kollade upp för nåt år sedan vad en färddator skulle kosta till min dåvarande 325 e36 -92 å ja har för mig att den skulle kosta runt 3 tusen för en ny å runt 1000-lappen för en beg.... Försäkringen på 325:an låg på runt 400/hel förs./mån så ja kan tänka mig att 328:an inte ska bli så ruskigt mycke dyrare.. Provkör å känn hur den känns, känns allt bra så...

///MVH Johan
Visa användare
1.935
VillaRosa
X3 2,0d 2007
BMWCS #04821
Det finns MÅNGa bilar där ute! "Fort men fel" kan det bli om man har för bråttom. Men å andra sidan kan man fynda.
Men 40000? Du anger inte hur den är utrustad, men enligt Länk är priset i Sverige 38-45'. Jag utgår från att du läst Länk.
Och du, välkommen till BMWtokarna internettillhåll!!

__
Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta!
Jag har bestämt mig för att köpa! Det är en ägare po bilen, men det är inte ägaren själv som säljer. Nu är det hela processen med skyltar o försäkring mm som jag ska pabörja imorgon. Det är klima sollucka traktion mm, full servicebok. Det är bara att hoppas pa att den haller hela vägen hem 175mil(Nynashamn).

Gr
2.160
Grandy
X1 sDrive18i U11 M-Sport -24
997 GT3
Hur gick det med bilen? Fungerade allt som det skulle på resan hem?
Det gick över förväntan. Kom hem idag, bilen går som på räls.

sise
grattis :D

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.