|
|
|
|---|---|
|
Sitter i Hassloch och funderar po att köpa en E36 328i 1995 Mätarställning 20800. Priset 40000:- Hur ska jag göra? Jag är lite orolig tex boardcomputern, texten oläsbar. Är mycket tacksam för tips, jag bör bestämma mig idag, senast imorgon. Vad kostar försäkringen i Sverige? | |
|
Funderar du, köp inte, köp endast när allt känns rätt, för det kan jag säga dig, det är inte roligt att vänta 3,5 timme vid en 8 filig Autobahn på bärgare, för att sedan få beskedet att motorn skurit, obs det var inte min bil, och nej det var ingen BMW. Mvh Stephan |
|
|
wojo: kolla efter bilar på blocket med synligt regnummer, då kan du ju få ett hum om försäkringspremien från respektive försäkringsbolags hemsida. //Stenback |
|
|
Kollade upp för nåt år sedan vad en färddator skulle kosta till min dåvarande 325 e36 -92 å ja har för mig att den skulle kosta runt 3 tusen för en ny å runt 1000-lappen för en beg.... Försäkringen på 325:an låg på runt 400/hel förs./mån så ja kan tänka mig att 328:an inte ska bli så ruskigt mycke dyrare.. Provkör å känn hur den känns, känns allt bra så... ///MVH Johan |
|
|
Det finns MÅNGa bilar där ute! "Fort men fel" kan det bli om man har för bråttom. Men å andra sidan kan man fynda. Men 40000? Du anger inte hur den är utrustad, men enligt Länk är priset i Sverige 38-45'. Jag utgår från att du läst Länk. Och du, välkommen till BMWtokarna internettillhåll!! __ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
|
Jag har bestämt mig för att köpa! Det är en ägare po bilen, men det är inte ägaren själv som säljer. Nu är det hela processen med skyltar o försäkring mm som jag ska pabörja imorgon. Det är klima sollucka traktion mm, full servicebok. Det är bara att hoppas pa att den haller hela vägen hem 175mil(Nynashamn). |
|
|
Hur gick det med bilen? Fungerade allt som det skulle på resan hem? |
|
|
Det gick över förväntan. Kom hem idag, bilen går som på räls. |
|
sise |
grattis :D |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.