|
|
|
|---|---|
|
Det sitter 4 söndertuggade E39 M5-fälgar på mitt köpobjekt. Vem är duktig att reparera sånt och vad kan det kosta? Med tanke på vad dom fälgarna kostar så kan det kanske vara lönt. | |
|
Kan starkt rekommendera Fälgfixarna i Helsingborg. www.falgfixarna.se MVH / Jacob |
|
|
Svets och Rikt i Malmö gör ett klockrent jobb med dina M fälgar, det fanns en tråd uppe om detta för inte alls länge sen. // Mvh Andreas Min 540i6 Länk |
|
| "Dala's Fälg och Svets" på Österlen, mycket, mycket duktig och med riktigt konkurrenskraftiga priser. | |
|
Någon som vet om det finns företag som kan renovera mina M3 GT fälgar som ligger närmare norrland? Fälgfixarna känns så långt borta. Drygt med frakt etc. ///Foppa |
|
| Vet ni ungefärligt pris / fälg? | |
|
Det beror mycket på skicket på fälgarna, rent spontant så skulle jag gissa på 1000-1500:- // Mvh Andreas Min 540i6 Länk |
|
| Ajdå... saftigt när alla 4 är tuggade :-) | |
|
Är det orginalfälgar så kan det ju vara värt det, annars så hade jag nog hoppat över det, eller målat dom i en annan enklare färg. // Mvh Andreas Min 540i6 Länk |
|
|
Foppa: I sundsvall finns det ett företag som heter KG Mc & Racing dom e riktigt duktiga. Lämnade in en fälg som jag hade kört på en trotoarkant med en stor bit var borta ur fälgen och den var helt vind. Lämnade den där en dag sen var den som ny. Kostade ca 1500 spänn då riktade dom den och svetsade dit aluminum och lackade den. Mvh Daniel No Turbo shit - Just real power |
|
|
Tack Gurkan! Ska kolla upp numret i telekat. Mitt problem är att de ser ut så här idag : Länk Och det är så här jag vill ha dom: Länk Borde väl inte vara så dyrt att fixa? Kanske nåt man kan lösa själv till och med eller måste dom lackas om? ///Foppa |
|
|
Det kan du nog inte polera upp... måste nog lackas. Du har M3 GT fälgen och den polerade är M3 Cab. |
|
|
Båda är M3 GT fälgar. M3 cab fälgen har ingen "BMW MOTORSPORT"-text. ///Foppa |
|
BMW 528 |
Hej ! Det finns i Örebro....men i nuläget kan jag ej adressen. Om du vill så tar jag reda på det. BMW Entusiast |
|
Säljaren till mitt objekt släppte aldrig iväg bilen till BMW för mätarkontroll så då slapp jag även renovera fälgar... :-) Köpte en annan i mycket bättre skick nu i veckan. Mycket nöjd med köpet! |
|
|
Grattis till köpet av en ny BMW :) ///Foppa |
|
| Tack! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.