|
|
|
|---|---|
|
jag själv bor i Kumla-örebro området men jag letar över hela landet efter min nästa BMW. jag har ingen större erfarenhet av någon bilhandlare i sverige som är seriös/oseriös. kan ni där ute tipsa oss alla där du vet att en säljare är oseriös eller "konstrar" med bilaffärer?????? | |
| Här har du en som är MRF ansluten Länk | |
|
Använd sökfunktionen ovan "sök inlägg" och skriv handlarens namn. Är de oseriösa komemr de mer eller mindre garanterat fram. Är de riktigt duktiga brukar folk tala om det likaså. Sen har du ju både importguiden och begagnatguiden här till vänster i menyn som hjälp och inte minst länka in objekt till forumet så lvoar jag att du har många duktiga ögon som granskar åt dig. Vad söker du för bil då? Mvh Asken |
|
|
denna bil i sthlm är misstänkt........billig Länk |
|
| Slagsta Biltorg är inget ställe man köper sin nästa BMW på | |
|
har du erfarenhet av denna bilhandlare?? |
|
| Räcker med att titta..alla bilar ute och mycket vimplar och arga hundar,..bor där | |
|
tack för infon! nån annan ??? |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Bilforum i Örebro brukar kunna ha en del BMW att sälja, där skulle jag gladligen kunna handla en BMW. I Påarp i Skåne som gto80 länkar till brukar ha mycket trevligt på BMW fronten. också ok. Windahls i Nora har också en del BMW men dom är rätt dyr prissättning. Mariebergs bil har importerat bilar länge och jag har inte hört nått negativt än. ///MVH Hasso Länk |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Om du är ute efter en 523 T så ta en titt hos denna "handlare" :) Länk ///MVH Hasso Länk |
|
jotack den har jag sett !! tack tack |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.