|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Bettan med Realcars nya rökfärgade klarglas nu monterade med diod glödisar.... Länk Länk Tycker att de var lite för mörka... Blir i vissa vinkar helt kolsvarta ser det ut som... Volvo 740 varning :) Så här i efterhand ångrar jag mig.. ja skulle kört på MHW´s? Bakljus men ur knackade insatser... Vad tycker ni? _______ /Chrille | |
| Ser mycket bra ut. | |
Hälge |
Mycket snyggt, vad kostar de att köpa? är det bra kvalite' ? Tar de in vatten? Vad menar du med MHW:s bakljus? (Med urknackade insatser?) |
|
Ser trevligt ut det där :) Hälge: Han menar att man tar bort de röda insatserna som finns på MHW bakljus. Kolla min länk här under så ser du vad jag menar. /Johan Min E30: Länk |
|
| Tycker det ser tokfint ut, iaf på bilderna. | |
| Var har du köpt dom svarta framljusen. skitsnyggt | |
|
finns sånna baklysen till -87 också? är sugen på att skaffa sånna till min i vinter då orginalet har spruckigt, då blir det även angeleyes (inget fusk, utan riktiga) BMW Club Schweden, Medlem Nr: 06086 Länk |
|
| Ingen som vet var man hittar framljusen som e mörka. | |
|
Jag har för mig att de finns röktonade framljus på Schmiedmann.. //Eddie - Freude am Fahren\\ |
|
|
Svarta framlysen finns på www.mkt.se Direktlänk: Länk 328: Länk 318: Länk /Daniel |
|
skogis79 |
Kommenterade dig på din garage-hemsida istället. |
skogis79 |
Kommenterade dig på din garage-hemsida istället. |
|
har också sånna från realcar men rödvita har fått flera komentarer att dom ska likna 740:( men jag ´kan inte se det haha man ser vad man vill hehe det är kul att svänga |
|
|
Schmiedmann är nog billigast på Hella svarta framljus vad jag sett iaf... /Johan Min E30: Länk |
|
|
Skit fet är den deejaywasp, men du har inga speciella kjolar osv? mvh // rasmus |
|
|
Var kan man köpa och se MHWs baklysen? Kollade deras hemsida men hittade inga. |
|
|
Bolero: Kjolarna är orginal M-technik II _______ /Chrille |
|
|
Länk har mycket av det ni söker :) MVH Johan - www.compello.se |
|
|
Mycket godis var det där... _______ /Chrille |
|
nxv |
finns det inte svarta hellaljus med angeleyes? alla jag hittat med angeleyes har varit vita. Deejaywasp: går det att besiktiga med de svarta bakljusen? Bilen på G: Länk //Ted Andersson |
|
Nxv, vad jag vet så finns det ej svarta lampor med angeleyes. mvh // Rasmus |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.