|
|
|
|---|---|
|
Hej, är det någonsom vet om 740 är mer lättsåld en 750? (E38) eller är det ungefär lika. Kanske svårt å få någon statistik på de, men det kan vara intressant. | |
|
Båda två är extremt svårsålda bilar, marknaden är översållad och folk är allmänt rädda för "avancerade" bilar som slukar bensin i parti och minut. 750 är nog snäppet kallare än 740:n... Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
Jag är nog benägen att hålla med Jesperado. 740'n verkar vara vanligare (?) och kanske därför lättare att sälja. Kanske lägre i pris, både inköp och försäljning. V12 kanske skrämmer...? Prisspannet är otroligt stort på e38 men grundregeln gäller oftast: Man får vad man betalar för! Jag utgick ifrån: Ska man ändå ha en e38 så ska man ha det maffigaste och med så mycket utrustning som det bara går.....Därför blev det 750. //Pedahl _______ Länk |
|
|
740 bör vara lättare att sälja Carl |
|
Paap Reeder |
.. vartefter orkanerna drar fram och bolagen smyghöjer ... desto kyligare blir en V12:a. Till allt elände tillkommer så MP skatteväxling med Co2 tjafset .... alltmedan statliga vattenfall eldar kol i tyskland motsvarande som om vi skulle köra alla sveriges bilar dygnet runt ..... ... så jag fyller på i tanken och cruisar coolt på E 18. Körde i måndags en sprillans tjänste-volvo ..... den har exakt samma lusiga vägkänsla som den 740 -91:a jag ägde ett tag. Never in my life. Som att sova vaken och sedan påstå att man är utvilad. MVH /// Paap R |
| (Någon borde stämma TV4 för allt ansvarslöst ihopblandande av CO2 och orkaner) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.