|
|
|
|---|---|
|
Mina mässdagar började långt innan själva mässan, då jag hittade denna bilförsäljare i närheten av mitt hotel. Följande bilar fanns i utbudet: Ferrari Enzo, Porsche 911 GT1, Lambo Murcielago Roadster, Porsche 959, MB 500 K från 30-talet, MB 300 SL Roadster, 3st! Z8or, diverse Ferraris och Porschar. Länk Bilder från mina 2 dagar på mässan. Bilderna är tyvärr osorterade, sorry. Länk Micke K. Länk | |
|
Jösses vilken bilfirma!! Jag tar för givet att du fick provlöra Enzo:n, eller...??.. " tvätta, tvätta, tvätta.... " Länk |
|
|
Nja...:) men jag och Stephan735 fick vara i "superrummet" alldeles själva:)))) Micke K. Länk |
|
|
Micke; Den gula 996:an, är en ny Gemballa GTR, bättre än vi trodde! Och 911 GT1:an kostar €900000!, 959:an är även den ny €350000, vad blir totalen då? 40milj.kr? En sanslös dag, en helt otrolig upplevelse, resans höjdpunkt, även om en hel dag med 330i E90 inte heller går av för hackor, sedan gick allt nerför, även om jag hann se tre Gallardos, två i limegrönt, och ytterligare en F430 innan dess, 30minuter senare ger den kompressorladdade motorn i min lånade bil upp, och nej det var inte den svarta Mercedesen från Saturski. Mvh Stephan |
|
|
Stephan735i: hehe, på det tillkommer den Gemballa 600 (Cayenne) som inte fanns där vid besökstillfället... Saftig pris för GT1an måste jag säga, nästan i nivå med nya Veyron. Synd att vi har glömt att fråga vad han ville ha för Buggati snurran... Tror du den skulle fått plats under huven på e34an? Micke K. Länk |
|
| jag sag 2 ferrari enzos i januari i ar i paris, det grymmaste bil jag sett, var pa IAA med jobbet och den enda som var nära var maybach Xelero, enzo är riktigt speciell, blir helt knäsvag... | |
| den ska det vara | |
|
Jag såg en Enzo i Zürich i somras. Man kan ju lugnt säga att den syns i trafiken. De stora luftintagen i fronten ser otroligt skräckinjagande ut!!! " tvätta, tvätta, tvätta.... " Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.