|
|
|
|---|---|
|
Tjenare, skulle behöva måtten på en E36 bagage. Bredd och höjd. Skulle vilja veta hurdan bas som får plats där, tex får jag plats med en 2x12" utan problem helt dit bak? Har kollat på en baslåda som är: Mått: 394x420x864mm Skulle jag få plats med nått litet ännu dit, tex påse eller liknande? vill inte ta hela bagaget med högtalare Tack för svaren. | |
| Varför jag inte själv går och mäter är för att jag har min bil 400km bort och därför frågar jag er om hjälp. | |
| En av mina kompisar har 2*12" i sin e36. Den lådan har måtten 76x38x49cm så de är på bredden som de kan bli lite trångt i ditt fall... | |
|
Ajdå, det var nästan det jag tänkte med. Du skulle inte kunna ta och mäta bredden på din bmws bagage? :) skulle vara schysst av dig. |
|
| De skulle jag kunnat gjort men min bil stals förra veckan så jag har tyvärr ingen möjlighet att göra de... =/ Vad e de för baslåda du ska ha in då? de går inte att kapa några centimeter? | |
|
Har tänkt på denna: Rockford Fosgate PL2212 Tror inte det går att kapa av :) eller blir inte snyggt iaf. |
|
| Jaha, dom...näe, de blir nog väldigt svårt att få snyggt... =/ Men en sån här då? Inte lika snygg, inte lika dyr, dunkar kanske inte lika mkt, men lär nog räcka fullgott om du har ett bra steg... =) + att du får in den i bakluckan. =) | |
| Hmm, liten ändring...dom är tydligen specade lite högre än rockfordbasarna... | |
|
Hehe :P okej. Söker efter nån ännu som skulle kunna ta bredden på sin E36 bagage. Även kolla att man får in den på nått sätt :) |
|
|
Hockeyfrilla: Du skulle inte kunna fråga din kompis om han skulle kunna mäta sin bagage ? :D är i desperat ibehov av måtten. Har fått en bra erbjudande men kan inte tacka Ja före jag vet att den går in dit : ) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.