|
|
|
|---|---|
| på själva klumpen.. | |
|
Glömde en sak, anledningen till att jag undrar är för att en bakaxel som eventuellt passar är märkningen borta på. Eller ser alla bakaxlar likadana ut? 320, 323 osv.. Har ej möjlighet att själv kolla |
|
|
övre och undre arm är samma likaså bärarm o drivaxlarna passar också. M3 vet jag inte, sedan passar klumparna också fast de ha olika utväxling. t ex 320 har 3:45 i utväxling 325 har 3:15 tror M3 3.0 har det också, ej redigt säker och 328an ha 2:92 eller 2:98. minns inte redigt där heller men lägre är det. Somsagt M3an vet jag inte men resten ska vara detsamma. själv bytt ut endel från från 323 nyligen |
|
|
för att röra till det är det väl även olika utväxling beroende på automat eller manuell låda... ? Karl Birgander, Kalmar BMW 318is -90 |
|
|
320 har lilla klumpen som är smalare och har mindre medbringare. 323,325,328 har stora med lite större medbringareoch större inre drivknutar, M3 har ännu större medbringare och inre drivknutar samt även grövre yttre drivknutar. _______ //Niklas |
|
|
härifrån Länk kan du leta upp bilder __ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
|
det var snygga fälgar ! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.