|
|
|
|---|---|
|
Hmm...tittade in på Europadelar och såg att dom fått in en del nya Rondellfälgar. Ganska fantastiskt att kunna köpa en uppsättning snygga 8.5 x 17" fälgar på 6.000:- ink moms... Någon som har erfarenheter av dessa? jag har hört att godset kan vara lite "mjukt" Kolla in nya sortimentet, en del är faktiskt riktigt snygga! Länk /Klas | |
jovi01 |
Tjena Mosse ! Som svar på din fråga kan jag säga att jag aldrig haft strul med några av de uppsättningar som jag har sålt. Rondells fälgar är ju även testade för alla tänkbara yttre omständigheter, gå in på rondell.de för att läsa mera om detta. De är även ISO certifierade och detta kräver ju också kvalitétgaranti ! Jag håller med dig om att deras nya designer är riktigt vassa !! Jag har själv design 67 till denna säsongen. Om du är intresserad av att köpa rondellfälgar så ta gärna kontakt med mig så kan jag berätta lite mer om dessa fälgar, sen gör det kanske inte något att jag är billigare än Europadelar :) |
sebbe_bmw |
Jag har Rondell 58 på 540n...Kan inte säga så mkt om dom för har bara kört 10 mil med dom innan vinterdäcken åkte på...Men dom gick fint tyckte jag... Beställde bilen med dom från fabrik... Sebbe |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.