|
|
|
|---|---|
|
Länk Denna borde inte vara några problem att bli av med va? Verkar riktigt sjysst! | |
hampe m3 |
det tråkiga m den anonsen e att samma anons text legat ute 3 ggr, första gången m polarens avus blå 95, sen med ett annat namn o slutligen nu m det svenska namnet Anna. Har själv funderat på att slå en singnal men,,, avaktar, |
| Billigt för att bara ha rullat 3800mil :-/ Varför sätter man på nya bromsar då kan man också undra... | |
|
hampe m3 Var de en o samma bil?? |
|
hampe m3 |
på 2 bilder anonser ja, på första nej då det va en "stulen" bild från min kompis avus blåa. Har även suttit i bilen då min taxi polare snackade m ägaren på en bensin mack, kan inte finnas många s-sålda estori blå 96 m 4000mil på mäteren. |
hampe m3 |
alltså ja satt i polarens taxi o inget annat. |
|
Hmmm...jo, man tycker ju att någon borde slått till om allt är som det ska med kärran. Måste ju i så fall vara en unik bil. hampe -> snackade ni med ägaren i telefon på en mack eller fysiskt? Om det sistnämnda: såg bilen fin ut? |
|
hampe m3 |
tånni, fysiskt, ja va ej intreserad av att kolla in bilen o det va inte ett möte av det orsaken att någon av oss va spekulanter, utan det va en ren tillfälighet, polaren sa nämligen till mig när han satte sig i bilen igen, s-såld o under 4000mil på mätaren, o den ska ut på anons. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.