AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
940

Svensksåld M3 E36

Visa användare
183
tånni
3.0 CS-73
325i touring -89
Länk

Denna borde inte vara några problem att bli av med va? Verkar riktigt sjysst!
hampe m3
det tråkiga m den anonsen e att samma anons text legat ute 3 ggr, första gången m polarens avus blå 95, sen med ett annat namn o slutligen nu m det svenska namnet Anna.

Har själv funderat på att slå en singnal men,,, avaktar,
Billigt för att bara ha rullat 3800mil :-/ Varför sätter man på nya bromsar då kan man också undra...
Mo
420
Mocke
330 CI M-PktII -02
hampe m3

Var de en o samma bil??
hampe m3
på 2 bilder anonser ja, på första nej då det va en "stulen" bild från min kompis avus blåa.

Har även suttit i bilen då min taxi polare snackade m ägaren på en bensin mack, kan inte finnas många s-sålda estori blå 96 m 4000mil på mäteren.
hampe m3
alltså ja satt i polarens taxi o inget annat.
Visa användare
183
tånni
3.0 CS-73
325i touring -89
Hmmm...jo, man tycker ju att någon borde slått till om allt är som det ska med kärran. Måste ju i så fall vara en unik bil.
hampe -> snackade ni med ägaren i telefon på en mack eller fysiskt? Om det sistnämnda: såg bilen fin ut?
hampe m3
tånni, fysiskt, ja va ej intreserad av att kolla in bilen o det va inte ett möte av det orsaken att någon av oss va spekulanter, utan det va en ren tillfälighet, polaren sa nämligen till mig när han satte sig i bilen igen, s-såld o under 4000mil på mätaren, o den ska ut på anons.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.