|
|
|
|---|---|
|
Undrar vart man kan köpa Radius R1 fälgar någon stans? Passar ju ruggigt bra i 18" på M3 E36. Bild: Länk | |
|
Bilden du har lagt in är min!! Hade du frågat hade det vart helt ok att låna min bild. Ta bort den snarast om du inte vill ha påföljder! |
|
|
Gurra med G, Han har ju länkat bilden här från autopowers galleri. Du som lagt in den där? Knappast olagligt att länka bilder som redan är upplagda. |
|
| Ops..sorry! Jaja ok mitt fel....jag bytte iaf fälgarna för de föll inte mig i smaken..Gt fälgar sitter bättre tycker jag! Mvh Gurra G | |
| Dessutom är det väl den förra ägaren som tagit bilden... | |
|
Crisse: samma tanke. Känner igen den bilden från förra ägarens tid jag också. :) /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
jaa, verkar lite kännsligt det där me bilder... Men åter till frågan, Vart kan man köpa dessa fälgar i 18", har bara hittat dem i 17". Står dessutom på radius hemsida att fälgarna endast gjorts i 15", 16" och 17"... ????? Skulle vara tacksam om nån kunde komma med en liten redogörelse=) MVH Richard |
|
|
Jag tror inte de säljs nya men kan ha fel. OclBrorssons som sålde dem innan gör det iaf inte. Så det är nog bara beg som gäller tror jag. /Johan Min E30: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.