|
|
|
|---|---|
|
Efter 5 japsbilar så var det nu dags att prova på något annat och vad bättre än en E46:a!? :) Skrev precis på kontraktet på en Mystikblå 320 Tm -04 som gått 1200mil :) Har inte ens sett bilen IRL än! *S* Nåja, skall bli kul och prova på BMW då man är van vid plast och knarr i Japanarna, dock så är dett den "slöaste" bilen jag köpt men vad gör det när det skall vara en skön, tyst och snygg vardagsbil!? Blev kär i bilen direkt när jag såg bilderna på den. Får återkomma med bilder och intryck när jag hämtar bilen nästa Torsdag då de skall slänga på en motorvärmare innan jag hämtar den! Har ni några roliga tips på vad man kan göra i stylingväg för att hålla den clean och snygg så är det bara o hojta till! /Daniel | |
|
Grattis till köpet :) glöm inte bilderna sen bara... Mvh / Jimmy... |
|
|
Grattis, du kommer aldrig vilja köra annat än BMW! ------ Länk Länk |
|
| grattis till köpet..tycker su ska ha en liten läpp om du vill ha nåt diskret sen andra fälgar och en liten sänkning... | |
|
Grattias till bilen ett mycket bra val, tycker inte 320 är speciellt slö heller. Välkommen till AP. |
|
|
Det är skillnad på japanska och tyska hästar... ;) Välkommen till rätt märke.. =) Elias |
|
|
Borsta Hmm knirr och knarr i inredning har jag haft i alla mina 3 seriebilar även de 3 E-46'or jag haft. Vet inte om jag haft otur med ovanligt mycket sånt inredningsoljud i mina Bmw eller om jag är ovanligt känslig men det blir nog en Audi för mig nästa gång i alla fall......... Vad gav du för bilen? Vill inte vara en glädjeförstörare men köpte du den hos en handlare så hoppas jag att du inte byter bil stup i kvarten för den lär dyka i pris de närmaste året/åren. Hoppas att du ska bli nöjd med bilen i alla fall! |
|
|
Wadstedt, jodå den är köpt hos handlare men en prisnedgång har jag räknat med och detgör väl det hela till ett tvång att ha kvar bilen ett tag! :) Har haft en vana att sälja tidigare bilar rätt så snabbt efter köp så man har ju bränt en del pengar på det sättet! Här har ni en simpel bild så länge! Länk Ang. priset så hade jag tur, satt och kollade in den länge på bytbil och när de sänkte priset så ringde jag på den direkt och dealade till mig motorvärmare och vinterdäck på alufälg! Så jag är nöjd måste jag säga även om priset droppar snabbt nu när E60 T är på väg ut! :) |
|
| Om ni hoppar in på www.borsta.se så har ni ett par småbilder på tidigare bilar! | |
|
Tjena Borsta, Gratulerar till köpet. =) Den ser jättefräsch ut, verkligen snygg. Hehe ser att du haft endel fina bilar förut också ;P DTM system och rak 6a ;) |
|
| Ang. mysigt ljud så räcker det nog till på tidigare bilar, nu är det skön gång, ljudlöst samt snyggt som gäller. :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.