|
|
|
|---|---|
|
Hej! Har lyckats komma över två styck centralås motorer med relän och så från en Opel Kadett som jag hade tänkt försöka trycka in i e30in. Antar att det inte ska vara några problem..? Men iallafall, hur ska man göra om man vill ha centrallås på skuffen också? Går det att fixa ihop med originallåset eller man måste köpa nytt lås med motor och sånt i kanske? Har funderat lite på hur man skulle kunna göra, men jag har inte lyckats hitta någon lösning än. Så, är det någon som vet? Annars får jag bara klara mig utan centrallås där bak. :) | |
| har tryckt in centrallåset från opeln nu, och det funkar perfa. :) det enda som fattas nu är centrallås på bagaget också... finns det verkligen inte någon som vet om man kan fixa in centrallås till bagaget och hur isåfall? | |
|
Här är nåt från biltema, det är till combibilar men det kanske går att använda endå. Länk 328: Länk 318: Länk /Daniel |
|
| Leta på skroten efter ett till E30 så är det jätte lätt att skruva dit, den som är till tankluckan funkar oxå, men då får du inte pinnen mellan låset och motorn. | |
|
får väll försöka med en sån från biltema. men hur ska man sätta fast pinnen i låset? är det ens möjligt? kommer inte rikitgt ihåg hur det såg ut det där låset, men jag har för mig att allt satt ingjutet i en svart liten klump, och att dom bitarna som stack ut på insidan inte gick att rubba sålänge nyckeln inte satt i låset..? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.