|
|
|
|---|---|
|
Tjena! Jag undrar om det är någon som vet vart man kan köpa en e36 m3 front utan den läppen längst ner. Tycker bilen ser bättre ut när man inte har en sådan. Mvh Christoffer | |
|
Det är bara o köpa en med läpp och skruva bort den. Länk |
|
|
Sitter den skruvat på alla pirat m3 fronter också då? Har som sagt ingen anning. |
|
|
Vet ej om den sitter skruvad på piratfronterna? Den går och beställa utan på orginalfronten iaf. Länk |
|
|
De flesta ställena säljer väl läppen seperat? De har jag för mig iaf... |
|
|
om du "ChristofferThell" köper en med läppen kan jag köpa den av dej? min blog/bil: Länk |
|
|
steffoboy: Ja det kan du absolut få lov att göra. Spajjs: Något exempel på ett sådant ställe? någon webbplats att titta? tackar |
|
|
stylabilen.se t.ex eller bmw original..tycker inte du ska köpa pirat..de e oftast bara massa extrajobb me såna. the sky is the limit! |
|
|
Hur mycket dyrare blir bmw orginal? Vad går en sådan på ungefär? Ingen som har erfarenhet av att ha köpt en bra pirat front? |
|
|
Köpte en original på stylabilen, den gick på 4300:- På med lack och släng på den. Läppen satt inte fast vid leverans utan den får man sätta dit själv. Bilen: Länk |
|
|
En orginal passar perfekt direkt eller? I sånna fall är det ju helt klart värt den tusenlappen extra. Mvh Christoffer |
|
|
jepp..de är så jag resonerar åxå! ;) /crille the sky is the limit! |
|
|
Perfekt passform, definitivt värt pengarna. Sen så är kopiorna gjorda i glasfiber som inte är speciellt flexibelt så det är lätt hänt att lacken spricker och åker du på en smäll så blir det bara smulor kvar. Bilen: Länk |
|
|
hur går det med m3 fronten? min blog/bil: Länk |
|
|
steffoboy: Har bestämt mig att vänta med köp tills efter vintern. Har dåligt med plats till att ha den liggande hemma och att montera den innan vintern känns tyvärr bara dumt :-( Så jag får allt vänta :-( |
|
|
Hej, Jag beställde en "läpp" i dag på BMW. 630kr kostar den. Sen finns det tydligen två olika m-fronter, en med förborrade hål i och en utan. Har man den med förborrade hål i måsta man också ha ett par klipps för ca 40kr. m.v.h Kalle |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.