|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
haha, det hade varit något FD-Ormen. :Trucker: Motorn skär? då sockret sätter sig i kanalerna så oljan inte kommer förbi. Alla vet väl att olja har större molekyler än bensin så bara bensinen kommer igenom? =) |
|
|
Goli>ok du har säkert rätt,med din livserfarenhet på 19år.(ps tro inte på allt som sägs;) hälften är bara snack. Mvh/Micke |
|
|
MOtorn skär INTE.. Amatör.. Ser du aldrig på discovery? Dom prövade myten.. och den motorn gick hur bra som helst även fast det var mer socker i tanken än bensin.. Goli.. tanka din 318is med socker.. så får vi se ;) Tanka den med malkulor så blir bensinen högoktanig ;) |
|
|
Instämmer med Groovey. Motorn skär inte. Fanns inte ens tendens till det. Ta reda på vad man säger innan man säger det. |
|
|
Tjena! Riktigt trist att höra! Tänkte bara tipsa dig om DESA bil och lack i bomhus. Ligger vägg i vägg med dahlboms bil. Dom är riktigt duktiga och shyssta, med humana priser. Lackade om två dörrar där efter att några vandaler varit framme, har för mig att dom tog 2000 kronor. Har dock tappat bort kvittot ;-) Lycka till. Skönt att köra en bil som INTE är "felhjulsdriven" :) |
|
Amethyst |
Kul om han råkar dö när han ramlar av då eller? BOOM BOOM BASS Länk |
| Eh monstermotor de måste haft? Jag tycker det är konstigt att de motorer jag haft socker i har skärt. Men mina ögon har väl fel, lika så min grannes, min far, bror, mor osv osv | |
|
Goli: Verkar vara en konstig hobby att skära motorer genom att hälla socker i tanken. |
|
|
Goli.. Det är ju bara att läsa detta och begrunda fakta.Finns inte en chans att motorn skulle skära av socker i bensinen..Har själv testat på flera skrotbilar och på en moppe oxå.. Länk hjorten |
|
| intressant det vart en sockertråd =) | |
|
he he..Alla trådar tycks förr eller senare alltid spåra ut här eller?? Men det är iaf kul att ta död på en skröna.. hjorten |
|
|
Tja Lånar tråden!!! Nu är det nån jävel som har stört sig på min bil o skurit bakdäcket med kniv. Var tvungen att köpa två vinterdäck eftersom jag inte kunde hitta ett med samma mönster som det skurna + en och en halv dag förlorad. Vad gör man???? Pengarna skiter jag i erligt talat, men ska man behöva övervaka bilen eller??? Är ARG som satan, gud, jag vill inte ens veta vem det är. |
|
|
Jag fattar inte varför människor inte kan låta ens grejor vara ifred. Har de inget eget liv? Har de inget samvete? Skulle aldrig kunna skada någon annans egendom. Tur man har garage, annars hade man aldrig vågat ha en cabriolet i den här sta'n. Wargen |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.