|
|
|
|---|---|
|
Såg nyss filmen Tredje Vågen. Det är en E32:a med i några scener. För er som är stora beundrare av modellen i fråga kan det ju vara värt att se. :) | |
![]() 712 E38 750iL -00
individual F02 760Li -15 individual E36 323Ti -99 individual |
För 2 dagar sen så var det med en grå E32 i Baywatch som någon stal. Sen förra veckan så var det med en vit E32 i Miami Vice som nån hallick rattade. Visst är det grymma bilar =) |
| va går miami vice fortfarande? =) måste ja se | |
| En vit E23 var det i Miami Vice, i avsnittet Evan (säsong 1) så kör de en kritvit skönhet. | |
| I Snuten i ollywood utanför Mr Maitlands lager 8) | |
| I filmen Cannonball Run 3 så kör de en silver 87 BMW 735 samt 750, E32 faktorn är extremt hög i den filmen, sammanlaft ca 40-50 min bara E32 i den filmen. | |
|
Don Salvatore, Det intressanta är den magiska transformationen bilen genomgår efter halva filmen, från en delfingrå 735 på krysseker till en laxsilver 750 på V12-fälgar :) Om jag minns rätt? |
|
|
E38B12: Hahahaha precis, en sak som jag minns var att när 735:an åkte in i tunneln och vipps så kommer en 750 ut från andra sidan. Hur de ens kunde tro att man kunde undgå nåt sånt :P En helt underbar film från tiden då E32:an var på topp, början är också rolig när John Candy skall parkera bilen och bilens ägare blir rasande haha. |
|
|
THE WOODSMAN, med Kevin Bacon som frisläppt pedofil, efter 12 år i fängelse... (som dock ÄR hyffsat normal, o duktigt missförstådd... men bara hamnar rejält snett...) Kyra Sedgewick är super-duper, som hans "manhaftiga", tidigare utnyttjade flickvän! Nåväl, där kör en yngre pedofil (Candy) en Alpinweiss, Shadowline E32 750iAL, som är riktigt snygg, med de UNDERBARA "salladstallrikarna"! Synd bara att den skall ägas av en sådan person....Huh...Ugghh.. Nåväl, stryk, får han, Av Kevin, som insett vad det innebär! Filmidén är "svinbra", men lämnar för många trådar hängande... OK! Ett tragiskt livsöde, men vi vill se litet mer, jag menar, med dessa skådisar, o ett kanonmanus...varför? Jag var upprörd resten av kvällen...Men ville ha 750:n...Ho! BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein,wie Sie,mein Bayrische Mädel. |
|
|
Fy fan... nu skriver jag "hyffsat" igen... när det skall vara "HYFSAT"! Vad fan är det med mig? Jag har för f-n jobbat som Svenska-lärare!!! SKÄRPNING! BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein,wie Sie,mein Bayrische Mädel. |
|
| Fy på dig KRAFTWERK, det heter svensklärare! =) | |
|
Usch...jaja, Du ser vad jag har changserat, sedan lärartiden :-( Jag som alltid varit så noga med att stava rätt.... Men, men... man är ju inte mer än människa :-) Jag har slutat agera "språkpolis", vilket jag till allas förtret, gjorde under lång tid... ;-) Jag gillar dock fortfarande 750:n! Vit färg kan vara rätt snyggt på vissa bilar! BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein,wie Sie,mein Bayrische Mädel. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.