|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
vilken färg kombination?Länk Länk | |
|
fick ej till länken ,750 individual 02a på byt bil. Länk |
|
|
Den här Länk ? /Micke |
|
|
ja, du fick till de. Länk |
|
| HELT underbar!! | |
|
Jag tycker att det är lite för många olika färger i inredningen. Det blåa hade gärna fått vara svart för min del. Annars är jag ett stort fan av mörka bilar med björk och ljust skinn. /Micke |
|
| Micke - Nej, nej, nej! :) Det är ju just den blåa färgen som gör bilen speciell! Mycket vackert, tycker jag. | |
|
Fast det är ju ändå en hel del detaljer; ratt, mittkonsol, växelspak, mm, som är svarta, så nu tycker jag det blir lite för rörigt. /Micke |
|
| Nej då, det blir bara ljuva nyanser! ;) Jag förstår vad du menar, men jag håller inte med. Hade den blåa färgen varit aningens ljusare eller grönare så hade det inte funkat, dock. | |
|
Wunderschön!! Kan man ha 2 E38 eller är man dum i huvudet då? Skulle ju vara fint att byta compacten mot den där.... Får nog ta och åka och kolla på dels den och dels den fina E38 750iL 99an som står hos Rolf Ericssons Bilförmedling det är Astra Zenecas gamla direktionsvagn... Choklad-jesus Håkan Mogrens gamla vagn kanhända?:) Dryga skåningar byter från Msportkittad 330Ci till V50 T5... |
|
|
Nåja, det ser ju inte direkt kass ut, men det skulle kunna vara en aning bättre... Fast jag skulle säkert inte bry mig om det alls om bilen stod på min parkering. ;-) /Micke |
|
| Asken - Klart man kan ha två E38:or. Man kan ha tre också. :D | |
|
Asken: Klart du kan ha flera! När du börjar tröska runt med fler än en 750 kan du börja fundera, men än så länge är det grönt ljus. :-) /Micke |
|
|
Om man bara bytte den blåa instrumentbräden mot en svart, och de vita blinkersarna mot orange så är det nära perfektion :) Ändock en mycket läcker vagn! Mvh, Kalle _______ E38:an: Länk |
|
|
Den där är ju faktiskt ganska tam jämfört med de här 2... Huuuh jag får rysningar av välbehag. Länk Länk Dryga skåningar byter från Msportkittad 330Ci till V50 T5... |
|
| Detta är för mycket. Jag får allvarliga ryckningar i köptarmen! | |
|
Bil 2 vill ha säger jag bara.... Ni skulle bara våga rycka den ifrån mig.... Asken Dryga skåningar byter från Msportkittad 330Ci till V50 T5... |
|
|
Asken, Dreggel! Mvh, Kalle _______ E38:an: Länk |
|
|
Länk Länk :) |
|
|
Den här slår allt men är lite vimpelvarning på men ännu mer utr. Utrustningslistan är säkert på CD som nådiga luntan för den är för lång för att tyska pappersbruken skall kunna framställa papper och skriva ut det. Länk Usch vilken bilporr! Säg inte att ni hittar en individual 740D med skärmar bak och sonderlack för då spricker jag.... Asken Dryga skåningar byter från Msportkittad 330Ci till V50 T5... |
|
| Håll tillgodo, bäste Ask: Länk :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.