AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
21.108

varning för denna bil

Sida 7 av 7
mi
525
mikren-6
Alpina B10 3.3 Touring -01
zupra1

Citat från dig sæljv:

På serbiska brukar man oftast säga när en person ljuger/snackar skit - om dig/mot dig,och den andra personen tar hans parti (dvs...dom gaddar ihop sig mot dig)

"om han äter ba*s...måste du också äta ba*s för det då?"

Jag førmodar att det ær ett "j" som læmnats ute?

Sjælv tyckte jag att det var ganska kul, men som sagt, det var du som skrev det.

Visst. jag spetsade till det lite, men du lyckades helt missa det. Inget illa menat.

Micke
zupra1
// mikren 6

Asså...vad är det som du inte förstår egentligen?Hahahaa...tar det snart på teckenspråk till dig...hahahaha...

På serbiska brukar man oftast säga till en person när han ljuger/snackar skit - om dig/mot dig,och den andra personen tar hans parti (dvs...dom gaddar ihop sig mot dig)

"om han äter ba*s...måste du också äta ba*s för det då?"

Så du menar då att om jag har en liten dispyt med två personer/vänner och råkar säga det till den ena av dom ( "om han äter ba*s...måste du också äta ba*s för det då?") att...hela det Serbiska folket är...ba*sätare?
GÖR DET ALLA SERBER TILL BA*SÄTARE DÅ´RÅ ELLER?Hur kunde du få det till hela landet/folket?
Hahahaha...jaja...mycket får man se å höra idag.

Spetsa till det...jaha...trevlig tillspetsnig det där du.Hade det varit omvänt och jag hade sagt att alla Svenskar var/är baj*sätare...ja du...då hade det blivit ett jävla liv här inne.

Jag å andra sidan tyckte inte att det var roligt.Sorry...att jag missade din "tillspetsning"...
bustorp
zupra1:
Du tog väl inte med dig alla tråkiga erfarenheter till Sverige när det nya livet startade? Eller är allt upplevt här? Du kanske inte är född i Serbien förresten.....

Tråkigt om du upplever Sverige på det viset. Men ska sanningen fram så är du själv inget gott exempel på hur det ska vara i ett land. Eller hur......

"Ödmjukhet inför kunskapen"
Länk
mi
525
mikren-6
Alpina B10 3.3 Touring -01
Zupra1,

Men snælla du, jag har inte sagt att hela serbiska folket ær bajsætare. Hoppas att ingen annan uppfattade det så. Om jag råkade spetsa till det ær det væl ingenting mot hur du drar ivæg och anklagar mig før att førolæmpa det serbiska folket och landet. Man blir ju mørkrædd ju.

Men før att inte hamna på listan med de som får smaka på bolltræn så sæger jag till alla serber hær: Jag ber ødmjukast om ursækt før om jag førolæmpat er. Ni har missførstått mig totalt. Jag tror inte att ni ær bajsætare. Ni æter sækert god mat som vi svenskar. Jag tycker om kulturell mångfald...

Den hær tråden har før øvrigt ballat ur totalt, men det ær væl knappast någon øverraskning.

Micke
zupra1
DETTA VAR NOG DEN LÖJLIGASTE DISKUSSIONEN JAG LÄST I HELA MITT LIV!(zupra är född i sv,förresten)VET INTE HUR MÅNGA AV ER SOM SETT ROBERT
ASCHBERGS PROGRAM OM HUR BILINDUSTRIN LURAR OSS VANLIGA STACKARS BILKÖPARE O TRO MIG SOVER GOTT OM NÄTTERNA ÄNDÅ.GUUUUUUD JAG TROR JAG DÖR!äNTLIGEN HAR JAG FÅTT TILLBAKA MIN TRO PÅ MÄNNISKANS ÄRLIGHET EFTER ATT HA LÄST HÄR HUR ÄRLIGA NI ÄR.
jo
1.001
joakim E
523i touring -00
oj måste jag säga snacka om att ha spårat ur endel =/ nåja nu är det så iaf att bilen ifråga är såld till någon stackare, kan bara önska han lycka till med den
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.