AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
1.207

Z3M Coupé till Danmark med motorinställningsproblem, hoppas du kom fram!

Ma
650
Mats Landh
e61-06
Rover Mini Cooper-92
Igår vid 17.30 tiden i Göteborg såg, men framför allt hörde, jag en z3m coupe som såg misstänkt lik denna Länk
på väg mot Danmark genom Stena Lines färjeterminal.
Inte helt kry i inställningarna och ganska svartsotad i bakparitet. Om det är samma bil som i länken, så lär det gå ungefär lika våldsamt som det lät, när väl bilen går som den ska.
Det är inte annat än att man blev nyfiken vad som fanns under huven på besten.
Om det är någon här på forumet så hoppas jag att du kom fram till din slutdestination ordentligt.

ArctisZ3
Jag hoppas snarare att han kom hem helskinnad och utan böter, mötte den på väg hem från jobbet på E20 han vart på väg mot Gbg. Tanken slog mig direkt att nu har nog Patrik lyckats sälja bilen. Körstilen vart allt annat än blyg, farten likaså. Lät rätt gött men såg lite risig ut svart sotig i baken, vänster framlyse saknades och fronten hängde lite på trekvart.

Mvh D:son

hoppas en sån finn best inte hamnar i Danmark på export.
Ja gillar hans smala däck! 8)

// Pantzare
Å fan.Var nog på väg till mappningen.Var länge sen jag var in här..

Det var inte jag som körde utan rickard på beastpower.
Det var ju bara 1.5 år sen.. haha
Visa användare
798
ViccoA
Z3M-coupé -99
BMW E36 325 race/cup
Patrik - Hur går bilen nu? Är det fortfarande lite små-fix kvar eller går den perfekt? Eller du sålde den kanske? =)

/// Viktor
Ja den går bra.Men kompressorn har tagit lite skadad,men har en ny har bara inte haft tid att sätta dit den. Vart än jäkla skillnad på bil efter danmarks turen. Blir kul och se hur mycket bättre det blir med en ny kompressor också.Tyckte den gick bra med dentrasiga också.

Annons finns på blocket,men jag har den kvar än.
Ingen riktigt seriös som hört av sig än.Och är det så då har jag den kvar till sommaren och plockar ihop den då.

"Luft ska man ha i däcken inte i hjulhuset"/Ryssen
so
1.077
soda
523 -00
325i cab M Technic
version 335 -92
325 -06
118D -09

Bilen är grym. Hoppas du dyker upp med den på Rörberg. Du har ju inte så långt dit. Såg din M5:a där för något år sedan.

Mvh Henrik
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.