|
|
|
|---|---|
|
Vart ska det sluta? Länk //Schnitzer | |
|
Vi får hoppasatt det är slutet! kan den bli fulare?! På samma sida finns en mutant till Länk Huu... |
|
|
Schnitzer o Speedy: Jag saknar som vanligt ORD NOG, att sätta på detta smått mentalsjuka förfarande... Var är vår BMW-POLIS? Detta är ju skäl nog för internering i någon form av LÄGER! BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein,wie Sie,mein Bayrische Mädel. |
|
|
Ni är bara avundsjuka!!! :) /Mats J |
|
| Jag mår illa...... | |
| Haha det där slog nog nytt bottenrekord. | |
|
En roligare E32 var den limo, ca 6-6,5 meter lång jag och rodge såg i Mainz, en imponerande syn, synd att det inte blev några bilder, det enda positiva med denna var att skicket är bra. Mvh Stephan |
|
|
Detta var FRUKTANSVÄRT!!!! det absolut mest smaklösa jag sett!! Det e ju sånnt man har riskokare till :S |
|
|
Kolla även detta missfoster, kanske samma skapare (lägg märke till baklyselösning) ;) Länk |
|
|
E38B12; Hur man kan lägga så mycket tid på en ombyggnad och göra den så smaklös är för mig helt obegripligt, hade han en Manta A tidigare? Detta är den fulaste E34 Touring jag någonsin sett bilder på. Mvh Stephan |
|
| Hahaha!! Länge leve epatraktor-wannabe....! | |
| folk som inte har stil helt enkelt | |
|
Samma bil? -> Länk Länk |
|
|
BMW Individual Darth Vader Blind fold edtition? Asken |
|
|
Nej, men, neeeeejjjj...hörrni? Det här går ju inte... Jag mår inte helt korrekt, efter att ha beskådat denna E34 Touring... Kan nån hjälpa mig??? Man har tydligen här tillåtit en gravt mentalsjuk och thinner-skadad bilplåtslagare/lackerare jobba litet extra, under en permission, eller????? /Uuhhh... BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein,wie Sie,mein Bayrische Mädel. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.