|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
jag säger bara HELLA !!! finns inte nå som är i samma klass jag köpte mina hos www.stylabilen.se mycket trevliga att ha och göra med WoX En gång BMW alltid BMW |
|
|
Hella är säkert jätte bra men priset svider lite. 328 [Avställd]: Länk 318: Länk /Daniel |
|
|
Jo kom på en sak. Pinnen som går in från motorn. Den sitter liksom i ett spår den. Man får vrida lite och lirka upp och ner så åker den ur. Om du öppnar de andra luckorna, de där man byter lampor, så kan du kolla in och se hur det ser ut. Kan vara lite lurigt det där men det fixar du :-) En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför kör jag BMW! |
|
|
Tack för hjälpen. Tror du det går att få dit dom när lyktorna sitter på plats? Annnars får jag skruva bort rackarna igen. För det är ju ganska trångt där nere =) 328 [Avställd]: Länk 318: Länk /Daniel |
|
|
Hua! Få dit dem när lyktorna är på plats tror jag inte på faktiskt. Det var lite småbökigt redan när man hade lyktorna fria så man kunde vrida och vända på dem som man ville...går väl att testa men tror starkt att du kommer få ge upp :-) En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför kör jag BMW! |
|
|
hehe då lossar jag dom istället =) Men som sagt tidigare så får de bli när jag tar ut bilen i vår. 328 [Avställd]: Länk 318: Länk /Daniel |
|
|
Ja et kan jag tro..tog ju ett bra tag att skruva dit alltihopa också och få det bra. Lycka till i alla fall :-) En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför kör jag BMW! |
|
|
Nån som har angeleyes på en Bostongrönmet bil?? vill se hur det ser ut med de olika på vhrome och balck.. /Oskar |
|
|
spookshow: Får tacka för all hjälp sä här långt. Återkommer i vår om det blir problem :) 328 [Avställd]: Länk 318: Länk /Daniel |
|
|
Inga problem! Absolut! Bara fråga på det :-) man kommer ju inte sluta hänga här inte :-) En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför kör jag BMW! |
|
|
Jag ska köpa lite lyktor men vet ej vad jag ska ha. Angel eyes eller devil eyes, kromad eller svart. Och bak har jag ännu inte hittat några riktigt snygga. Men den stora frågan är om jag ska ha svart eller krom Ska sitta på en e36 touring |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.