|
|
|
|---|---|
|
Länk *Varning för extremt långsam länk, men håll ut* | |
|
Det var en ovanligt klåparmässigt utförd photoshop-gissning. Sådär kommer nästa X5 definitivt inte att se ut :) Länken var dock väldigt snabb. Mvh, Kalle _______ E38:an: Länk |
|
| ja komemr inte in på sidan....är det någon som har någon annan länk | |
|
PS ja, någon som tagit en en E61 och höjd och lagt på lite plast. Skumt med länken. |
|
| bmw_jerry, la upp den på egen server istället: Länk | |
|
Tycker bilen ser helt realistisk ut, dock lite låg för att vara en suv. |
|
|
Av spionbilder att döma, så kommer nya X5 att få en lite lägre profil på karossen än dagens modell. Men den kommer knappast att se ut som en X3 med E60-front... Ett riktigt pissigt photoshop-hopkok om jag får såga det själv... Som jag förstått det kommer BMW att lansera sitt nya designspråk på X5 2007, det ska onekligen bli spännande att se. //Chrille |
|
| Typ såhär: Länk | |
|
Jaha, bmw har gjort det igen, som vanligt snygga bilar, detta inget undantag ;) "Det finns två bra bilar - En ny BMW och en begagnad BMW" |
|
| den bilden graffe länkade var rätt fin förutom att det fanns två linjer på sidan ...en på varje dörr o det var itne så snyggt | |
| den bilden graffe länkade var rätt fin förutom att det fanns två linjer på sidan ...en på varje dörr o det var itne så snyggt | |
|
Tycker lysena är skitfula!!!!!!! Go away! // Pantzare |
|
| Länk här är en bild på X5 pick-up. | |
|
Hehe, någon X5 Pickup lär vi dock slippa se, tack och lov. Luften har gått ur marknaden för big-size SUV:ar och Pickups. Biltypen har förlorat mycket av sin marknadspotential, det har t.o.m. självaste GM erkänt i ett officiellt uttalande! Framtidens SUV:ar lär nog bli mer personbilslika "crossovers", och en stor del av dessa fordon kommer sannolikt att vara hybriddrivna. BMW har ju, som bekant är, gått ihop med GM och DaimlerChrysler i ett stort hybrid-projekt. Tydligen verkar det, från officiellt håll, som om nya X5 2007 kan få hybrid-drift redan från start!!! Låter helt suveränt i mina öron! För tjugo år sedan stod BMW för en omvälvande körgädje-revolution inom området personbilsdieslar. Innan 524td sett dagens ljus hade väl inget trott att en diesel kunde vara pigg och körglad. Nu kanske det är dags för BMW att göra samma revolution med hybrid-tekniken! Jag är övertygad om att BMW skulle kunna bygga en körglad bensin-, etanol- eller dieselhybrid. //Chrille |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.