|
|
|
|---|---|
|
Ska ta och köpa ett steriopaket från BRL imorn, något av de systemen med enhet+4högtlare för en billig pening. Men nu kan jag inte bestämma mig för vilken enhet jag ska ha. Det står mellan: Länk och Länk Någon som har några erfarenheter av de olika? Tänkte då främst på mapp hantering och så. | |
| Ta den du tycker ser snyggast ut , själv hade jag valt sonyn. | |
|
mapphantering!??!?! Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
| Ja om man kan bläddra bland mappar eller om man måste ha alla låtar i en följd. Verkar på lgn som man inte kan ha mappar. | |
|
Mappar verkar alla apparater stödja som jag stött på iaf MEN du kan säkerligen ladda ner bruksanvisningar på nätet och läsa på för just din tilltänkta modell att den stöder det Jag hade valt LGn för den har riktig volymratt!! Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
| Ok, men på lg står det: Folder Up/Down = NO, vad det nu beyder :), ska kolla efter bruksanviningar. Lutar åt Lg. | |
Ulke |
På Lg:n kan du ej bläddra mellan mappar.... //Ulke |
| Jepp jag fick svar på mail från dem flut idag. Alltså får det bli en sony. Kommer att bli galen om man inte kan ändra album på skivorna. Kan ju ta en evighet att bläddra igenom alla låtar på ett album för att komma till nästa. Tyvär var både lgn och sonyn slut igår så jag får vänta till nästa vecka för att handla. | |
|
Kolla på www.nardik.se så hittar du billiga Mp3/cd-spelare Köpte denna på deras fyndsida: KENWOOD KDC-W431 Pris: 1395:- Nyhet 2005 CD-radio MP3, WMA 4*45 Watt MOSFET förstärkare Lågnivåutgång System Q Slängde in den i farsans Passat 1,8T och den funkar klockrent. Smidiga menyer. Rekommenderar starkt Nårdik, bättre service och priser och snabbare leveranser finns inte på nätet, iallafal inte någor jag har hittat. MVH |
|
|
www.pixmania.com snabba leveranser och många sköna slatar att spara in... Köpte en Roadstar med "allt" man behöver 917:- ( MP3, lågnivå, USB ingång + SD kortläsare...) inte ens Biltema kan matcha priserna... Sony CDX 7750 för 2500:-, BRL ca 4000:-... Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Jepp nardik är kanon, byggde baslåda för några år sen och fick massa med hjälp och bra förslag, tyvär kan de inte konkurera med brl i pris riktigt, just nu så går priset före kvaliteten känner jag. Men börjar fundera på att slänga ihop något paket själv. Vi får se hur det blir, men tack så mycket för all hjälp. |
|
alex_328 |
länk nr 2..defenetivt ! |
|
De är smak sak , men om välja någon av dem så är valet Sony. |
|
| Lite väl gammal tråd att ta upp nu va? tror Blacklime köpt sin cd för länge sedan nu. | |
| Haha jepp tråden är lite gammal kan meddela att det blev sony enheten. Har fungerat fin fint, det enda dåliga är det störande pipljudet när man stänger av tändningen. | |
Ulke |
Går nog att programmera bort i menyn va? mvh //Ulke |
| Nej det ljudet går inte bort, därimot knapptrycknings ljuden har jag fått bort. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.