|
|
|
|---|---|
|
fick följande svar från BMW Tyskland ang. elschema för E39. Undrar om det är värt att fråga BMW Sverige om utdrag ur denna "pärm"?! Thank you for your Email and the expressed interest in BMW. We regret to inform you, that wiring diagrams of BMW vehicles cannot be ordered directly from the company. This is due to their complexity, where wiring diagrams of different BMW models are integrated in one single folder. Therefore we kindly advice you to contact your local BMW dealer. Kind Regards, BMW Customer Service Team | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Han svarar förmodligen att du ska vända dig till BMW im deutschland,sätter inga pesetas på det men skulle inte förvåna mig. Men prova måste du väl?? MVH Hasso |
|
Jag är också klart intresserad av resultatet. SKULLE det visa sig finnas nån möjlighet av att få detta på t.ex en CD så är jag MYCKET intresserad. FP |
|
| Jag skulle bli mycket förvånad om du fick ut ett elschema. Bmw håller så hårt på sina ritningar att de inte lämnar ut dem, inte ens till andra bilfirmor. Hade själv problem med min 540:a som drog onormalt mycket ström. På två dygn blev batteriet totalt urladdat. Det hjälper inte heller att vända sig till andra firmor heller som tex Jarls Bilservice i Helsingborg som är väldigt duktiga på BMW och Alpina i sig, men inte har tillgång av "elektrisk kompetens" | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.