|
|
|
|---|---|
|
Tjenare Tänkte lägga in som iaf en liten vägledning vad priserna blev på helförsäkring för mig på en bmw 528 -96 25 år 1 trafikskada Boende i lägenhet med låst garage Körsträcka 3000 mil/år Bmw Orginalförsäkringar 16300:- Folksam 18650:- Krav på startspärr Sockenbolagen 20300:- Inga krav på bilar som varit i sverige mer än 5 år Länsförsäkringar 22400:- Trygghansa 12414:- If 25522:- Krav på startspärr samt ingraverade rutor Kollade även med insplanet enligt dom ligger salus ansvar bäst på min bil med 13019 bolagen dom tittar på är Auro Försäkring Alandia Atlantica Moderna Försäkringar SalusAnsvar Tennant Försäkring såklart är pristerna väldigt individuella men det kanske är iaf en liten vägledning om var priserna hamnar | |
|
Där stämmer även min teori att IF gjort en rejäl prisjustering uppåt. Har haft båda mina tidigare BMW (1999-2001 och 2002-2004) på IF då dom hade bäst priser. Nu när jag skulle försäkra min 530 i augusti så var IF bland dom dyraste. Valde istället Originalförsäkingar men även TH hade pris i samma härad. ___ //Ulf |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.