|
|
|
|---|---|
|
Kolla på denna ursnygga M6:an.. svart och diskret!! En sån ska man ta med sig på Gumball 3000... Länk "En gång BMW, alltid BMW" Bilen: Länk | |
|
Den bilen rullar i forna Jugoslavien ;) Min vackra Länk Mvh Dragolito |
|
|
oj fel av mig, va lite fööör snabb där ;) trodde den vart från Zagreb i kroatien då jag såg en sån liknande svart pärla där Min vackra Länk Mvh Dragolito |
|
| Som min, fast jag har Nussbaum Madeira. | |
| Fin spec, hade nog beställt min likadan trots att kolfibertaket inte syns lika mycket som mot ljusare kulörer. Men jag hade nog specat rött skinn om jag för tillfället kände mig lite wild & crazy | |
|
Radial: Vad fick dig o välja M6:an istället för M5:an? Min vackra Länk Mvh Dragolito |
|
|
Hej! Finns en likadan på Bmw Solna ser grym ut irl M6, kan rekomenderas. |
|
|
Dragolito: Trodde också att den kom från Zagreb från början, men det var tydligen Schweiz. Om man vill att kolfiber taket skall synas, så skulle silvergrå metallic färgen (CSL grå) passa utmärkt. Radial: Vet du om man kan ta bort fartspärren, isåfall, vad blir topphastigheten då? Vad menas menas med Nussbaum Madeira? "En gång BMW, alltid BMW" Bilen: Länk |
|
| m6:an är en underbar bil...har läst i flera artiklar om den och det står bara VÄRLDSBÄST | |
| Asså instrumentbrädan i den bilen är grymt lyckad=) resten av bilen oxå såklart. | |
|
Old: lätt att man ser fel. Finns jäkligt snygga bilar i Zagreb och även i min stad Belgrad...Förra sommaren såg jag en Lamborghini Diablo (lila färg), Ferrari 355 Spider, Porsche GT2, Mercedes 600cl amg, alla vart registrerade i Belgrad :) Rullar massvis med BMW 745:or M5:or M3:or i Belgrad, man ser dem oftare där än här i Sverige. Min vackra Länk Mvh Dragolito |
|
| Rullar en sådan i Skövde..den är otroligt...minst sagt | |
| ZG är väl Zug i Ch. | |
| Nussbaum Madeira är ädelträinredning. | |
|
Jisses! Jag är kär! Beställd med läderklädd instrumentpanel oxå... Ser även ut att vara buffelläder va? Nicke |
|
|
Rullade en finskreggad M6 med Kellener blås och ett HELT UNDERBART ljud på Nürburgring hela helgen. Pagani Zondas 3 bilar var även på plats och spred välljudande toner. Alla dessa GT3,GT2,M3,CSL blev nästan standardbilen på ringen och man är allt lite avtrubbad nu. Johan S #4079 & #4079A www.bimmer.se Länk |
|
|
Inredning var riktigt snygg! |
|
|
Dragolito: Var i Pag öarna under sommarn, i Novalja. Där var det också bara exclusiva bilar, där de flesta var Zagreb registrerade (ZG) men det var en hel del från Slovenien också. "En gång BMW, alltid BMW" Bilen: Länk |
|
| Var en hel drös M6or på Mantorp i helgen. Såg just en sånn svart på parkeringen utanför. Riktigt läcker! | |
| hej det går en m6 i motala. en svart | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.