|
|
|
|---|---|
|
Frågan är som rubriken. Ska oringen sitta innanför termosaten mot motorblocket eller "utanpå" termostaten och täta mot termostathuset?? PÅ realOEm så sitter o-ringen mot termostathuset men när jag har hållt på å jävlats med termostathuset så känns det kontsigt att montera den så. Är sprängskissen på realOEM korrekt? __ BMW - When you need power and comfort. | |
Gialloturbo |
jag satte den så den tätar mot termostathuset.. omöjligt att göra på andra sättet! nästan=) det funkar bra för mej! hoppas du får fart på det /Stefan |
|
jag satte dit termostaten och sedan packningen, sen locket. provade på andra sättet, men då läckte det. kanske är fel, men det funkar (förutom att vattenpumpen gick 15mil senare) :( |
|
|
mot termostathuset ska den sitta, är ju som en kant på termostaten så sätta den på andra sättet tycker jag är svårt :) MVH Johan K |
|
|
Tog ett tag innan jag fick några svar så har redan hunnit med att skruva dit termostathuset. Satte o-ringen så som ni svarat här och det verkar hålla tätt. __ BMW - When you need power and comfort. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.