|
|
|
|---|---|
|
Halloj! Jag har just spenderat ett par 5 timmar till att läsa in mig på Meguiars produkter, det finns en hel del roligt att veta faktiskt... De har ett bra forum, i alla fall ett mycket aktivt sådant, för entusiaster! Så, har ni funderingar kring polering/vaxning titta in på Länk Mvh Marcus | |
|
Du som har läst och vet lite om Meguiars nu kanske kan svara på om det är en bra produkt? Har tittat på Meguiars på micro men inte vettat om de är en bra produkt. Finns ju ganska mycket att välja på nu. Mvh Thomas |
|
|
Jag har använt NXT Tech Wax som Micro säljer, i övrigt verkar produkterna från Mirror Glaze -serien vara mycket bättre än den vanliga konsument-serien.. Mirror Glaze gick det inte att köpa någonting från Micro tyvärr, de ville inte ens försöka beställa hem... Men Tech-vaxet har fått väldigt mycket lovord på forumen, jag själv är väl "ganska" nöjd. Vilket egentligen betyder att den ger en mycket bra yta och glans men pedant som jag är så hade jag förväntat mig ännu mer! Jag ville ha en jätte-glatt yta (som man brukade få av hårdvaxen) men det får man inte. Däremot ser ytan mycket bra ut! Jag har hittills bara använt Mirror Glaze (M80/M20) produkterna på en enda bil och jag hade svårt att avgöra om jag blev nöjd eller inte.. Jag tror jag kommer se bättre resultat på mina svarta bilar istället så jag får återkomma om det! /Marcus P.S De har en produkt som säljs på Micro som var helt underbar! Quik Clay! Från den bilen jag gjorde igår så fick jag en röd yta i leran, alltså några röda pigment som fastnat i lacken på den silverlackerade Audin. |
|
|
Håller med dig ang. deras forum. Väldigt bra om man använder sig av deras produkter! Ett annat bra forum för putsnissar, dock helt oberoende, är Autopia: Länk Click&Brag är skoj läsning, lite "Extreeme Makeover" över det hela :) Mvh / Peter |
|
|
Såg att micro hade 3 för priset av 2 på Meg produkter Iaf senast jag var där. //Player |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.