|
|
|
|---|---|
| Som rubriken lyder, vad ska slutpriset hamna på en BMW 316i Compact -95:a som rullat 21000mil och är svensksåld. Ingen AC och väldigt lite utrustning i övrigt. Lite rostblåsor i skrämkanterna bak. I övrigt i hyggligt skick. | |
|
30 - 35 k i mina ögon ___ Läs begagnatguiden! Länk |
|
| Tror som "mugge", dvs runt 30kkr. | |
| Så eftersom jag har prutat ner den till 23.000:- nu så kanske det kan anses rimligt då :) | |
|
20-25 k är rimligt pris med ok S o v däck. Ev fel drar ned priset. Blev bjuden 25k för en enägar 316iA Comp 95 17.000mil med A/C och pktutr med mycket gott skick. Jag behöver en Volvo lika mycket som en katt behöver en cykel... |
|
| På samma tema: Vad skall man då ge för en 96:a 316iA Compact, knappt 7000 mil på mätaren, AC och svensksåld? Ingen (synlig) rost! | |
| Mixtus: Riktigt svårvärderat, men mellan 30-35kkr känns inte orimligt om man tar Pär:ans objekt som jämförelse. Verkar som att tidiga compacter rasat rejält i pris om man skall ta denna tråd som jämförelse. Men låga mil och AC+ svensksålt borde underlätta för säljaren. Ett stort frågetecken för automaten vilket förmodligen gör den mindre attraktiv. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.