|
|
|
|---|---|
|
Säger som fylking, ÄNTLIGEN! :-) Saknaden efter 6 cylindrar blev för stor. Så efter att ha sålt min 320i-98 e36 och varit utan bil i två månader var situationen ohållbar. 330i -01a med 6100 mil på mätaren blev svaret! Känner mig som en pojke på julafton! Var bara tvungen och skriva av mig lite! Ha det bra allesammans! Skönt att köra en bil som INTE är "felhjulsdriven" :) | |
| Gratulerar!! | |
|
Grattis till ett bra bilköp! Mkt bra val av modell. ///Foppa |
|
|
Tack tack tack! Känns underbart, speciellt ljudet från motorn, seriöst, helt underbart Skönt att köra en bil som INTE är "felhjulsdriven" :) |
|
|
grymt grattis till en underbar BMW ;) *JUST DO IT* |
|
|
Trevligt bilval Jensa! Jag lovar dig att du kommer le som ett barn på julafton varje gång du vrider om startnyckeln och hör sexan mullra igång! |
|
|
Vad är rimligt för en 330i -01 med svarthelskinn, 6000mil på mätaren och det vanliga standard lull lullet.. antisladd, antispinn, klima, elhissar buisness stereo etc.. fullservad alla nycklar osv osv Lite sent att fråga nu kanske , men jag tror jag fick ett riktigt bra pris.. Skönt att köra en bil som INTE är "felhjulsdriven" :) |
|
|
JensaR: Du får nog lämna lite utförligare specifikationer på bilen om du ska få vettiga svar.... svensksåld? nyligen servad? xenon? färg? 16/17/18/19"? antal ägare? köpt privat/bilfirma? - UTAN FRI FART STANNAR SVERIGE - |
|
|
2 ägare! köpt i frankrike på firma av nuvarande ägaren som hade bilen där i två år innan han flyttade till sverige och tog bilen med sig. Ska in på olje service om ca 200mil. -topaz blå metallic - 17" orginal både sommar o vinter -ingen xenon tyvärr |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.