AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
1.086

Liten uppdatering samt en fråga

Har uppdaterat galleriet Länk (martins Z3) med några färska bilder för er som är nyfikna på vad som kan hända på en helg =)

Samt funderar hur man får ur caben på z3:an? Har lossat alla skruvar, kan lyfta cabgångjärnen men får inte loss tyget från karossen, vill inte slita för mycket heller, nån som vet hur det sitter?

Mvh D:son

so
1.077
soda
523 -00
325i cab M Technic
version 335 -92
325 -06
118D -09

Ändrar väl länken så den funkar Länk och passar på att säg SHIT vad det går undan.

Mvh Henrik
Båda länkarna är brutna.

/ Fredrik
Visa användare
10
wellla
Z3 2,8 roadster
Är bara nyfiken, vika projekt har du med din z3?
Wella: vet inte riktig vad jag skall svara. Hade ju tänkt ligga lågt med bygget och bara ploppa upp framåt vårkanten men samtidigt är det kul att visa vad som händer i garaget. Finns ju en del forum där man kan lägga upp sina projekt, jag har inte riktigt bestämt mig ännu om och vad jag skall visa. Att riva ner kostar ju inga pengar får se sen hur långt det räcker och vilka delar som kommer tillbaka. Bromsar och väghållning har jag men resten behöver ses över. Lamborghini kulören tycker jag är snygg men de allra flesta har trott att den är Estorillblå som förut och då känns det lite meningslöst att ha lackat om bilen så nu får det bli en ordentlig kulörskillnad. Stolarna är ju sköna och fina men väger ju massor samt har lite dåligt med sidostöd. Stereon är ju under all kritik så det måste åtgärdas motorn ledsna jag på ganska tidigt. Ångrar att jag inte köpte en Coupé så kunde man löpa lina ut med bur och hela kittet men samtidigt är det jävligt najs att cabba ner soliga dagar. Sen är vi ett gäng tokstollar i garaget och vi är ganska bra på att hetsa varandra.

Ho
1.395
Hobbe Z4
BMW E82 1M -11
BMWCS/BMWSC
Stockholm
D,

Vad ska du använda Z:an till när den är färdigbyggd ?

Z4 3.0 Kelleners
Länk
Leksak på gatan, blir väl några varv på Kinnekulle, samt testa vad man får för nån tid på strippen. samt utställningar. lite av vart helt enkelt. Kan väl säga att det spårat ur... Men vart lite besviken knappt någon uppmärksamhet detta året, folk har trott att jag bara bytt front och sänkt den, men det skall vi ändra på.

z3
1.388
z3mpower
123d coupe -09
X3 2,5i -07
D:SON/SODA
Vad är det för kjolar som sitter på Z:an?
Jag har en lika dan front, så dina kjolar hade nog passat på min också.

Kan tillägga att jag noterat en annan blå en estoril på din bil, ser jäkligt snyggt ut.
z3
1.388
z3mpower
123d coupe -09
X3 2,5i -07
D:SON/SODA
Vad är det för kjolar som sitter på Z:an?
Jag har en lika dan front, så dina kjolar hade nog passat på min också.

Kan tillägga att jag noterat en annan blå en estoril på din bil, ser jäkligt snyggt ut.
z3mpower: Det är AutoHeine eller MH-GTR.
so
1.077
soda
523 -00
325i cab M Technic
version 335 -92
325 -06
118D -09

Det är MH-GTR

Mvh Henrik
z3
1.388
z3mpower
123d coupe -09
X3 2,5i -07
Det såg jäkligt snyggt ut när de var integrerade.
Finns det något pris på kjolarna?

Hur är det med Manuel på MH-GTR nu för tiden, har han fått ihop sin bil än, är han rik på sina svänghjul?? Någon som vet hur det är med honom?

Z3MPOWER
IQ
358
IQ=pi
BMW 630Ci -07
BMW 525 AiT -08
Diverse Ducatis
Toyota MR2 -00
BMW 325 XiC -07
Skitsnygg, men jag saknar faktiskt emblemet i fronten...

"Lycka är att vara nöjd med vad man har - så skaffa tillräckligt"
Hagbard Handfaste
Saknar också BMW märket, visst att man gör det på andra bilar som typ audi o volvo o sånt crap ;)

// Pantzare
ne inga emblem eller märken, ska vara så slät och cleant som möjligt utan onödig lister och skarvar också..

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.