|
|
|
|---|---|
|
vill bara höra lite olika åsikter om bilen och vad den kan vara värd.. Länk vad ska man passa sig för och titta extra noga på? Mvh! | |
|
Kolla så att AC funkar till 100%. Priset inte en anning det finns mängder av E36 325 till salu. |
|
|
ja det känns lite som man inte vet vad dom är värda :( otroliga prisskillnader... ingen annan? vanliga fel osv? |
|
|
Varför just den, är min spontana reaktion. Förutom färgen så är det väl inget som utmärker denna bil på ett positivt sätt jämfört med de andra i det tämligen enorma utbudet av E36:or. Det jag "stör" mig på främst är ratten och vad som ser ut som en rejäl spricka i vindrutan. För små fälgar och hemska frontblinkers känns också lite off med tanke på prislappen. Men visst - färgen är bra. :) Varför inte köpa från Tyskland? Du kan få väldigt mycket mer för 50 000 där än här hemma. |
|
|
bara kul med olika reaktioner! ;) håller med dig om färgen!! jag kommer inte handla kontat. jag har en saab idag och det är ett ev byte som gäller i så fall... som det är just nu spelar det mig ingen större roll med fälgar och lull lull, utan nu vill jag bara få tag på en 325:a i gott skick... sedan är det skönt att slippa jobbet med att sälja bilen jag har idag... just nu hänger det mest på prislappen och jag vet inte riktigt vad den kan vara värd.. jag värderar min till ungeför 55000, därför jag vill höra vad ni tror om bilen och vad den kan vara värd.. tack för svaren ;) |
|
|
Är det inte lättare att leta efter en BMW som säljaren är villig att byta och inte sälja isånnafall. =) Vad har du för Saab? |
|
|
Hejsan! Jag sålde min 325-92 i våras å ja fick 35 000 för den, fint skick, hade dock gått 22´, ingen ac men 17 m-fälgar å den var faktiskt riktigt fräsch..Så priset e väldigt svårt! Hoppas d löser sig! ///MVH Johan |
|
|
-men med 17" m3-fälgar ska d stå... ///MVH Johan |
|
| Har du AC + års 93 med Vanos så stiger priset. | |
|
jag har en saab 900 2,0T -97 idag.. nöjd med bilen och den är i bra/ok skick.. saknar det där lilla extra man får i en BMW och 6:an e ju underbar!!! men som sagt.. det är priset det hänger på.. fälgarna och sterion i min bil medföjer ej som det ser ut nu.. "Dubilidu!" jag har ju precis hittat en säljare som vill byta?? |
|
|
Milhouse Okej, visste inte han va intresserad av byte då jag inte kunde hitta det i annonsen. MVH |
|
|
haha jag kanske ska skriva det så ni vet vad jag babblar om! ;) MY BAD :) |
|
|
vad ska man vara speciellt noga med på importerade bilar?? något som skilljer sig som är bra att kolla`? |
|
|
Inte om du frågar mig. Viktigast är ju att den är servad som den ska. Visst, dem kanske får gå hårdare i Tyskland än här hemma. Ibland plöjer dem på autobahn i 150 km/h i 1 h i sträck. Det sliter ju lite på motorn men hör du inga missljud och den går bra i övrigt så är det lungt! Lycka till! |
|
|
jigga: Att "plöja på Autobahn i 150km/h i 1h i sträck" skulle slita på bilen är ju så mycket BS så det är pinsamt!!! Kanske sliter på en trimmad eu-moppe att köra på detta viset men att säga att det sliter på en modern bil är ju bara sååå löjligt. Dessutom är det ju inga problem o "plöja i 150km/h" även på svensk motorväg, detta fenomen ser jag varenda dag när jag kör motorväg. När jag själv är utomlands, exempelvis i Tyskland, så "plöjer" jag faktiskt ibland fram i 250km/h flera timmar i sträck (kors i taket??) om tillfälle ges, har aldrig varit med om att min motor kännts sliten?? - UTAN FRI FART STANNAR SVERIGE - |
|
|
bilen på bilden har ju båda dimljusen spräckta dessutom. Det är väl 1500.- för nya.... /J |
|
parolof |
På Biltema kostar dimljusen 349,00 kr st |
|
Åka långa sträckor i 150km/h konstant för en bil måste ju vara det optimala sättet för den med avseende på lågt slitage. jigga: Förstår nog inte riktigt hur du tänker där... |
|
|
Rolex: Jag instämmer angående slitaget vid 150 km/h. Men 250 i flera timmar i sträck är ju inte helt verklighetsförankrat, kanske 10 minuter i sträck om du har tur. Eller är du ute o kör 03-05 på morgonen? Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.