|
|
|
|---|---|
|
Japp det blev en 525:a med 170 kusars motorn till vintern. Islandsgrönmetallic. M5 3,8 fälgar + vinter på 15" alu. Blir roligt! :) Mvh | |
| Grattis!roligt med en lite udda farge. | |
bustorp |
Kul! Vad kör du med på sommaren? "Ödmjukhet inför kunskapen" Länk |
|
M5-Power>>>Ok,det var du som köpte "bmwlundquist" bil m.a.o. :) Hoppas att den kommer att gå bra för dig..Snyggt med BMW M5 17''. Mvh Janne. |
|
|
bustorp: Just nu har jag har en S**B 9000 Aero-95 som jag bygger lite på. Blir en ren strippen bil när jag skaffat mej ny firmabil (BMW) sen. M5:an jag skulle ha köpt var tyvärr såld så det blev en S**B.... Janne T: Japp det kan stämma. Bor han utanför Tidaholm så är det han. Den går bra, men tyvärr är bakdäcken sopslut. Ska byta i morgon. Skönt att man tog sej hem iaf. |
|
|
Bilder: Länk Länk |
|
|
Nja...Jag vet bara att han frågade i "värderingsforumet" vad han skulle kunna tänkas ta för en dylik vagn,dvs exakt en likadan vagn som du införskaffat. Det är nog den..ja :) Mvh Janne. |
|
|
Den höll i 2 dagar innan en vevstake bröt sig ur blocket....... :-( Surt sa räven..... |
|
|
Aj,aj,lät ju mindre kul förstås...Övervarvat? Mvh Janne. |
|
|
Nej var i en rondell på väg in till Max för o käka. Small inte ens i motorn utan den började bluddra som f-n. Hålet (rosten) stort som en 5 krona... :-( |
|
| Jahaja. Blir väl att sälja den i delar.... | |
|
Riktigt surt alltså... Men är de verkligen ett rosthål i blocket? aldrig hört/sett tidigare....känns inte som blocket rostar igenom i första taget... |
|
|
Var nog inte helt o hållet i genomrostat men godset var riktigt tunt där det gick i grnom. :( |
|
|
Var är redigeringsfunktionen som det har pratats om länge nu?? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.