|
|
|
|---|---|
|
yja, har sökt och det har funnits flera trådar men ingen som reder ut vad som händer. eltakluckan funkar som den ska men elhissarna har bara dött! den är enligt pappret uttagen typ -83 11 23 så det ska inte finnas nåt "relä" där vid ratten? fast förra ägarn var helt säker på att det var en 86a... pappersfusk kan det vara dock men... härvan vid rattstången ser ut som fan så kanske om nån kan ta en bild på detdär extra reläet? kopplingschema? ja jag vet att dörrn måste vara stängd. tack på förhand! | |
parolof |
här har du en hel hög med hjälp till e30 Länk |
svintoleffe |
Har du kollat så det inte har ergat vid dör kontakten då.? Hade typ ett liknade fel, helt huxflux, fick jag även centrallåset o funka, när jag ahde varit där o gjort rent.=))) Länk Bimmern MVH Leffe |
|
hmmm.... kan tåla en koll svintoeffe! men båda är ju pajj och pajade samtidigt... men ska kolla typ ........ NU! |
|
|
Kan man smörja elhissarna? fixade sig! dendär "knappen" som ska klicka när man trycker på den var taskigt jordad, skruvade bara ur den gamla skruven och ruggade lite med en mejsel i det hålet så gick BÅDA rutorna sen... ingen av dom gick innan :) tack igen svintoeffe! |
|
svintoleffe |
Jaap du kan smörja elhissarna, då får du plocka ner dörrsidorna, på bilen, så ser du hur allting funkar. Tack Jag är bara glad att kunna hjälpa till. Länk Bimmern MVH Leffe |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.