AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
3.882

Bra pris på denna 330 ca b -03 ?

Vad tycker ni ?
vet rj hur man länkar...men bilen finns hos rydelbil.se
ja
1.770
jaken
V70 D5 AWD Polestar
Bilen verkar sakna multiratt och digitalklima vilket troligtvis påverkar värdet ganska mycket. Sen så är det väl inte säsong för cabbar heller.
Visa användare
85
Jontesjögren
330 d M-paket 19"
M3 Cab-02 19"
Denna bil har varit kvaddad på båda sidorna.avställd en längre tid p.g.a. försäkringsstrul och sedan köpt av en bilfirma som fixad i ordning den.
import från danmark och sedan 3 ägare i sverige (< 600 mil! ),
Nåt säger mig att allt inte stämmer,finns inga bilder på hur bilen såg ut innan lagning,ej heller andra papper som styrker vad som sägs (och mil)

/JS
An
66
Antijustering
Bmw 530 Ia Touring
Använd "sök" funktionen. Någon var missnöjd med dom vid ett köp. Fina lokaler mot vad han hade innan (barack).
Tack för tipsen...bara att glömma...
Visa användare
85
Jontesjögren
330 d M-paket 19"
M3 Cab-02 19"
Lite otydlig var jag kanske..så ett förtydligande.
rydell bil säljer denna bil på uppdrag av en annan firma (inom billackering)

/JS
Inte för o försöka försvara Rydel bil men jag upplever dem som en av de absolut seriösaste bilfirmorna i hela Göteborg. Superfräscha lokaler precis utanför centrum i Gbg, trevliga säljare, extremt fina bilar, så gott som samtliga är svensksålda och lågmilare. Tycker inte att man ska kasta en massa skit på en sådan firma utan att berätta denna relevanta information. Att denna bilen är en skamfläck verkar sant, men döm inte hela firman efter denna bil! Antagligen är de omedvetna om denna bils bakgrund...

- UTAN FRI FART STANNAR SVERIGE -
Visa användare
85
Jontesjögren
330 d M-paket 19"
M3 Cab-02 19"
Tack Rolex för ditt förtydligande i inlägget ovan.

Jag har ABSOLUT inga synpunkter(varken negativa el. positiva om Rydel)
då jag bara pratat som hastigast med en säljare om denna bil,och vid detta samtal framkom bara att de sålde bilen på uppdrag av ägaren.

/JS
Fa
217
Fartglad
BMW M5 2002
Rolex: Rydel Bil är annars känt för att ha lite mer långmilare, dock alltid bara sv sålda, som är inbytesbilar från grannen, BMW Group på mölndalsvägen. Flera bilar har det fuskats med dåliga bättringar utav lackstift/sprayburkar. Men dom har säkerligen bättrat sig sista året?!
Håller med om trevliga säljare och fräsch lokal!

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.