|
|
|
|---|---|
|
Lite kontroversiellt men här är mitt bidrag. Länk "Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en". | |
|
Se bilderna längst ned.... Länk |
|
| Länk | |
|
Länk Micke K. Länk |
|
|
Länk Min vackra Länk Mvh Dragolito |
|
| Och vad e vitsen med att titta på krockade bilar.... | |
|
kabnsek att ta det lite lungnare i trefiken. mvh Erik Jakobsson Enligt Haynes är man "Proffesionell mekaniker" =) |
|
|
ursäktar stavningen i mitt förra inlägg. "kanske att man ska ta det lite lungnare i trafiken" skall det stå. mvh Erik Jakobsson Enligt Haynes är man "Proffesionell mekaniker" =) |
|
| ursäkta... men denna tråden tycker jag är smaklös. | |
|
BMWcoupe: Ja det beror väl på i vilket syfte man tittar på bilderna. Porr kan oxå vara smaklöst i vissa sammanhang. Beror helt på hur du själv tittar på bilderna. Skrattar du åt vraken är det smaklöst. Tittar du för att se och förfasas över kraften i en krock är det inte smaklöst. Så om du tycker det är smaklöst får det stå för dig. Gillar inte när nån ska berätta för andra att tråden är smaklös. Det får betraktaren själv bestämma. mvh |
|
|
Självklart ska man se bilderna som en tankeställare! Är man normalt sinnad är det inte smaklöst. Hade det däremot varit div. blod, inävlor och annat otrevligt så ser jag inget som helst nöje att titta på sådana bilder. Ta det lugnt i trafiken "Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en". |
|
|
Instämmer med föregående två inlägg. Krockbilder kan tjäna ett syfte och verka för säkrare (och kanske mer mogna?) förare. Känner man till riskerna, spelar man säkrare.. M Coupe "it´s a lot like nothing else" |
|
|
Som BMWCoupe säger; Smaklös tråd. Gå in på ett bårhus istället, så får ni ännu starka skäl att köra lugnare. Visst kan det ge en tankeställare, men det finns en gräns för var smaklöshet kommer in. Den gränsen är ifråga om denna tråd, passerad. BMdoubleU |
|
|
Mycket märklig och morbid tråd det här... hoppas ingen känner någon som satt i dom där vraken? |
|
| Stavros: nu sade jag inte att tråden VAR smaklös, utan att jag TYCKTE den var det. Viss skillnad. Det var alltså min högst egna synpunkt på det hela, inget annat, då jag inte förstår poängen med att skicka in bilder på krockskadade bilar. | |
sise |
förstår inte varför man går in på tråden om man inte är intreserad |
|
Hej, jag kan bidra med bilder på min M3:a som jag själv skrotat. Gå in i min användare och klicka på bilden på M3:an, en olycka kan hända ganska lätt ibland och jag har bara mej själv att skylla i den smällen. PB |
|
|
Hoppas att det inte satt någon på högersidan !! Kan vara bra att se sådant ibland, för det är ju lätt att tro att man är odödlig när man susar fram i sin tysta bil. Kanske lite svar om vitsen med krockbilder som några tidigare skribenter ifrågasatte. /Peder |
|
|
Nej jag var själv i bilen. Och man är ju oerhört tacksam att man inte skadade någon, + att man klarade sej helt oskadd själv. Som sagt en liten tankeställare är aldrig fel, kan tillägga att innan smällen hade jag aldrig varit inblandad eller orsakat någon olycka under de 10år som jag haft körkort, men se vad fort det ändrar sej. PB |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.