|
|
|
|---|---|
|
Jag har nog provat allt . . . . . . . . . kanske inte det rätta . Hur gör jag ?? Är det någon som vet ?? | |
| Det måste ju bara att vara att trycka på knappen nära hastighetsmätaren som på den 320 jag hade. Är det nåt fel? | |
| Lite svårt i och med att det inte är en trippmätare. Den visar uppskattning av kilometer kvar till tom tank :) | |
| Trippmätaren är ju inte den som Perret snackar om.. | |
|
Det finns en trippmätare i E46. nollställs genom enkelt tryck på den vänstra knappen om jag inte missminner mig. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Perret: varför blandar du in färddatorn? Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
| Tänkte att 328:an kanske hade blandat ihop dessa :) | |
| Nej det händer inget på dom knapparna. Vrider man så ändras bara klockan, men annars är det dött . En sa att man ska hålla den inne samtidigt som man sätter igång tändningen . Men inte då .Ja g har nästan tryckt så hårt att fingrarna hammnat i grillen . Och lirkat, men det är dött. | |
|
Du syftar på trippmätaren, och inte på serviceintervallmätaren som räknar ner antal km till nästa service? Om du syftar på trippmätaren så nollställs den med enkel knapptryckning. Fungerar inte det så är något trasigt i kombi instrumentet. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
| Nej det är trippen jag menar. Men du har nog rätt och vad jag befarade . . . . . . . . . DÖD. Tack ialla fall allihopa, jag ska nog få liv på den om vi så ska dö tillsamman. Ha det bra allihopa och tack än en gång. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.