|
|
|
|---|---|
|
Läste förut att man kunde se vilket lar man hadde om dioden blinkade eller lös... Jag kan få min att göra båda delarna?!?!? Jag har ingen Fjärr och vet inte om det finns. om det finns så är den överst på listan! Vad regerar larmet på? Rörels, fönser, dörrar???? Skulle vara roligt med lite info om det! kör i diket eller smaka på "shockvågen" | |
|
Mitt larm går på dörrar, motorhuv, baklucka, handskfack, baksätesdyna och har även en avkännare om fönstret är nere. har inte hittat rörelse detektor på min. Finns så man kan koppla in fjärr till larmet. Kolla på need for speed. fyrhjulsdrift är roligast! |
|
| Om dioden blinkar först i ca 20sek och sedan börjar lysa (eller lyser först och sedan börjar blinka) så är det någon kontakt som inte är som den ska....larmet väntar nämligen på att slingan ska slutas och om den inte gör det på ca 20sek så kopplar den bort just den kontakten och då börjar dioden lysa (eller blinka). Detta betyder att just den grejjen inte är larmad längre.....väldigt vanligt att dörrkontakterna har gått sönder. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.