|
|
|
|---|---|
|
Hej. Har hittat en sida där dom säljer Bla. frontspoiler. Nu skulle jag vilja veta om dom har bra kvalitet på sina saker, någon annan som har någon erfarenhet av dom? eurospoilers.com | |
| Tjena, verkar vara j*vligt billigt där. Undrar också om de är någon bra kvalite på grejerna. | |
| e34 spoilern som är en kopia på m5an e39 var snygg men jag undrar om det är hela kofångaren eller bara sånt man limmar över | |
Ulke |
De 2 första till E34 verkar vara hela fångaren......och de övriga sådana man applicerar på befintliga... Är själv jävligt sugen på den på den silverfärgade (nummer 1) 100Euro är ju hyfs hahaha.... mailade faktiskt dem, men kollade väl inte så noga om adresser, fick svar att jag skulle maila prisfrågor och liknande till.. Please contact info@gup-tuning.se -- Ar cienu,Ivars. +3719468949 www.tuning.lv Om någon nu vill skriva till denna svenska ÅF, så kan ni väl berätta om priserna här i tråden??? mvh Ulke |
|
Fy f*n så billigt ! Ett helt spoiler kitt till e38 för 210 euro !! Är det någon som kontaktat den svenska ÅF ? Mvh Richard |
|
|
SÅ nu är ett mail iväg skickat till den svenska ÅF. Bara hoppas man får ett svar... Mvh Richard |
|
|
Orkade inte vänta på svar så jag ringde istället och har fått svar på många frågor ! Skriver senare hur man gör och priser osv... (frugan tjatar på mej att jag ska komma nu ) Mvh Richard |
|
janli |
Det finns en svensk sida som har information om eurospoilers.com Kolla på den här länken. Länk |
|
Det brukar vara en anledning att grejerna är så billiga, förmodligen är det bara skit. Man får oftast det man betalar för. I slutändan blir det oftast dyrare innan det sitter på bilen, än att köpa från en bra tillverkare som man vet har bra passform, bra gjutning och minimalt med arbete före lackering. Det oftast inte folk tänker på är att då man köper billigt styling från rysslands bakgator eller var det nu kommer ifrån , så är oftast passformen åt h-vete, sprickor i gelcoaten, dåliga kanter, ojämn form osv. Så det kanske kostar en mindre förmögenhet att fixa att missar innan man kan lackera. Och svordomar och tid dessutom. Och tro absolut inte att ni kan returnera nån produkt som ni inte blivit nöjd med, titta i villkoren på ovan länk, det står tydligt att man får returnera alla varor inom 20 dagar oavsett skäl, men det står också att man inte ersätter varor som är skrapade eller skadad på nåt sätt, jo tjena....man kan ju lista ut med arslet att dom säger att du har gjort en skada på spoilern så det inte blir nån ersättning.... men visst, nu ska jag inte dra alla billiga piratgjutare över en kam, det finns dom som gör det bra också , men dom är sällsynta. |
|
janli |
Är benägen att hålla med Jocke. Billigt och ofta dålig passform blir dyrare i längden, Det jag är intresserad av, är det någon har handlat från eurospoilers.com |
|
Killen jag pratade med hette tommy , super trevlig ! Han sa att om något var fel på så ersätts det direkt. Frakten på ett normalstort paket kostar ca 300 :- och går med bussgods. Man beställer igenom med och skicka ett mail till adressen som står lite längre upp (den svenska) sedan får man en pdf faktura på mailen.. Tommy sa också att dom hade inte fått någon negativ feedback än så länge... `? Jag ska pröva beställa något relativt billigt , så man ser hur produktena är. Mvh Richard |
|
janli |
Vilket pris gäller? Om man kollar på den lettiska hemsidan så är det otroligt billigt ex. Full front spoiler SS Price: 100 €. den svenska ÅF: framspoiler Pris: 1990 kr. Nu pratas det om frakt, på vilket belopp? 100 euro= ca.1000kr.+ frakt 300kr=1300kr Billigt. 1990kr + 300=2290 för det här beloppet så finns det svenska företag ex DNS som finns i sverige Länk |
janli |
OBS fel på länken ny länk. Länk |
|
Hej igen. Jo som jag fattade så skulle man lägga på frakt på dom svenska priserna , har inte tänkt på att det skiljer sej på priserna mellan den lettiska och svenska. Men när man väl kollar så är de ju dubbelt så dyrt ! Ska ringa till " tommy" och dubbelkolla... Mvh Richard |
|
|
jocke7718: håller med till 100%, men de är inte bara ifrån rysslands bakgator som de är så,jag beställde från ett stort svenskt företag å de va samma där.passformen va så jävla dålig så man kan undra vad dom har gjort vid tillverkningen! så nu måste jag fixa de innan lackeringen,de lär ta tid,så nu får jag avboka lackeringen! :( |
|
|
Erik, du beställde säkert från ett svenskt företag, men tillverkningen görs inte här i sverige utan i princip alla stylingfirmor här i sverige köper från rysslands bakgator och polen m.m har man tur så kommer det från tyskland och då är det oftast lite bättre kvalitet. Det finns en del här i sverige som har egen tillverkning men dom är inte så många. Har in en hel del spoilerkit o sånt till min lackfirma och jag kan säga att orginalprodukter från rieger och dietrich är rätt så hög kvalitet och passform. |
|
|
ok.de va helt enkelt så att jag va för snål när jag beställde.:( snacka om att "snålheten bedrog visheten". får se hur jag ska göra men de känns jävligt jobbigt! jag är inte jättesugen på att börja kapa å spackla å hålla på,har inte riktigt kunskapen för de! |
|
| Davinci, Har du fått reda på varför det är dyrare på den svenska sidan ? | |
janli |
Har äntligen fått svar från det lettiska företag som tillverkar spoiler satser till bl.a BMW. Det är så att ett estniskt företag har försäljningsrätten på sverige, det är dom som tar mellan skillnaden. Juriko som jag har fått kontakt med lovar om vi beställer direkt från eurospoilers.com så blir det dom låga priserna men han tyckte att jag skulle komma över till Riga och göra storinköp och själv sälja i sverige. givetvis så påstod han att passformen var kanon bra dom hade gjort avgjutning av tyska kvalitets produkter, dom har bara fått tre reklammationer, men det berodde på att det var felbeställningar. Om någon är intresserad så kan ni maila till dom direkt se länk nedan. Verkade oseriöst, det stod mycket skit i mailet. Jag skulle inte beställa. mailadressen är mail@n1.lv |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.