|
|
|
|---|---|
|
Någon som har haft samma problem och hur lagar man det bäst tips önskas. infästingen i karossen har släppt och msåte svetsas.. Mvh/ Daniel | |
|
Huumm... Kämpigt. Är bara fler och fler som har detta problem.. Hur märkte du att du hade det? Jag tror även jag hatt jag har det problemet :S Men jag hoppas på bussningarna... Vet att en polare till mig svetsade. Var dock inte med när han gjorde det.. Men bilen rullar än idag iaf.. |
|
|
Ja jag lyfte upp bilen och kollade hela skiten har släppt under syns rätt yligt.. enligt bmw verkstaden har de aldrig behöver byta bussningarna till bakaxeln på en e36a.. Så det är nog inte det .. Mvh/ Daniel |
|
| Vad är det för verkstad som aldrig behövt byta bussningarna på bakaxeln till en E36:a???? Jag har bytt bärarm/länkarmsbussningar på 3st E36:or jag ägt förut iaf... | |
|
Flayer// På min E46 var den sprucken och då fixade BMW det åt mig gratis, det gick på Goodwill. Jag kan säga så här, det är inte billigt och fixa det. Och det är inte bara och svetsa! Hela bakaxeln ska monteras ner! Räkna med minst 15.000:- ------ Länk Länk |
|
|
Ja jag menar bussningarna till bakaxel inte länkarmarna.. Ja jag tänkte inte ta det på bmw det kostar för mycket.. Ja det blir väl till att plocka ner avgas bromsar , stötdärmapre hela kitet.. sen svetsa grövre plåt och upp med skiten igen. Mvh/ Daniel |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.