|
|
|
|---|---|
|
Har precis separerat med min sambo. E ju inte så kul men så går det ibland... Har ochså kommit till insikt att jag tyvärr måste göra mig av med M5:an, får väl bli en Svensson nu och köra V-lvo 850. Nä, så illa skall det väl inte behöva gå men det blir väl till att skaffa "bruksbil" nu när man inte kan kan snylta på flickvännens kärra längre. Iofs är det ingen garanti att man säljer bilen bara för man sätter ut den på annons, det är ju inte värsta draget efter M5 direkt... Men men, vi får la se!! Trist bara nu när man varit på träff och fått ansikte på entusiasterna av M5 E34, men men that's life. Sjöberg | |
| No offence, men är din 91:a så dyr att äga? | |
|
Imola: Tror nog att jag har den billigaste M5:an att äga inne på forumet. Försäkring på 1139:- om året, helförsäkrad... Förstår inte riktigt vart du vill komma?!? Sjöberg |
|
| Undrar varför du måste sälja den bara för att det tagit slut. | |
|
Sjoberg: Håller med "mattias h". Varför sälja. Den ska väl ställas av nu? Köp en gammal Ford fiesta från mitten av -80. Kostar inte mycket. Bra billig bruksbil. |
|
|
Trist med sambon :-( men hoppas du kan behålla bilen för det kryllar inte av fina M5 E34or i Skåne. Håller med de föregående. En riktigt billig bil + M5an borde inte bli dyrare än en skaplig bruksbil. Mitt personliga tips är Volvos 3-serie. Grymt slöa men inköp/service/delar är riktigt överkomligt och bakhjulsdriften är trevligt välbalanserad med växellådan bak :-) Hils Emil |
|
|
Förstår vad ni menar, och visst ligger där mycket i det. Det är dock 2 starka anledningar att sälja: * Skall köpa en ny bil har jag helt plötslig 3 bilar, M5:an, firmabilen och den nya. Och jag har inte direkt världens största gård... * Måste köpa ett större gäng möbler m.m och det är ju som bekant inte helt gratis så just nu måste jag tyvärr prioritera möbler att sitta på istället för en bil jag inte kan/vill köra på vintern... Sjöberg |
|
|
Tråkigt med tjejen Sjoberg! Jag fattar precis..bilar är mycket men låååångt från allt här i livet. Jag skulle känna mig som en hungrig varg om jag frågade vad du skull kunna tänka dig att begära för din bil,så jag avstår.. Om jag vore du så skulle jag tänka över allt en extra gång och se mig om efter någon form av förvaring för M5:an. Hoppas det går bra iaf... Just real M-power |
|
| Måste bara få fråga! Hur i hela H..... Kan det komma sig att du betalar 1100kr per ÅR HELFÖRSÄKRAT? ? ? Väldig nyfiken på det. DRIVE IT LIKE YOU STOLE IT | |
|
Berging: Sjöberg har lyckats få sin M5:a entusiastförsäkrad! Vilket idag troligtvis är näst intill omöjligt på en sån bil,nu ska det vara minst 20år gammla osv... Men jag håller med om att det är grymt billigt iaf. sjoberg: Såg annonsen när jag kikade börsen igår....så nu vet jag vad du vill ha för din bil. Just real M-power |
|
| hur lyckas man få genom entusiastförsäkring då samma krav som jag hade på min egen Trans am tro,,,,,betalar idag 9276 kr iofs skriven i ghettot för helförsäkring | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.