|
|
|
|---|---|
|
Har beställt mig en 120i med BMW pro-stereon(kostade inte så mycke extra) och när man läser broschyren så står det nånting om mp3dekoder. Betyder det att den klara mp3-skivor? Och vad är det allmäna intrycket om denna stereo med mellanpaketet med högtalare. | |
|
Jag har Professional-radion i min etta. Den kan spela MP3-filer (från CD alltså), funkar utmärkt. Bekvämt med 120 låtar på samma skiva! Högtalarna är samma som med 'standardstereon' (Business), låter väl hyfsat men inte mer. Hyfsat tryck i basen dock, det sitter bashögtalare under framstolarna. De bakre högtalarna är dock närmast att betrakta som ett skämt. /// Gunnar E. |
|
|
låter ju bra att spela mp3 från cd. men vilket högtalare har du? jag la till 5kkr för ett "hifi-högtalarsystem" som våra bayerska vänner kallar det. |
|
|
Jag har standardhögtalarna, tyckte inte 'HiFi-systemet' lät så mycket bättre att det var värt nästan 5.000..... framsystemet låter riktigt bra, bak hörs knappt. Funderar på att uppgradera, men det är inte mycket plats. /// Gunnar E. |
|
|
även business kan spela MP3 Min framtida BMW 116i Länk |
|
|
Klara den dvd-skivor fyllda med mp3, eller är det bara cd-skivor? Sen undrar jag oxå hur ni klara er när ni väntar på era nya bilar? Det är 2månader tills min 120 kommer och jag håller på dö |
|
|
Nej, DVD-skivor klarar den inte, bara CD. Däremot finns ju en AUX-ingång på mittkonsolen, där man kan ansluta valfri programkälla (iPod eler nåt annat häftigt). Jag beställde min 120d väldigt tidigt (juni -04) och fick vänta nästan 5 månader, och det gick rätt bra (fast jag hade ju en bra bil att åka i under tiden förstås). DonAmir, kan verkligen Business-stereon spela MP3? Det kunde den inte när jag beställde min bil, men det kan ju ha ändrats förstås eftersom det är över ett år sedan.. /// Gunnar E. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.